tuppen og lillemor Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 har sett litt på denne vognen i dag... likte den i grunnen, noen her som har noe positivt å si om den???
skimre Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 hei hei:o) hører til på småtroll 1-2 men siden du ikke får noe svar her, så må jeg jo bare si at jeg anbefaler denne på det varmeste!!! har hatt den i halvannet år nå og er kjempefornøyd! den er liten og nett, blir liten sammenlagt, samtidig som den er stødig og god å trille. ville kjøpt den med 09 lufthjul, da det er enklere å trille på vinterføre (og så syns jeg de ser finere ut;o)) de har 40 % rabatt på disse vognene på barnashus nå ellers kan jeg anbefale www.lilleprinsen.no gode priser og god service;o)
fanta Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har den, med softbag, og er kjempefornøyd! Liten og nett, får lett plass i bilen. Lett å legge sammen. God å trille (jeg har lufthjul, anbefales). God fjæring på hjulene, minsten vugges behagelig i søvn. Svingbart håndtak, slik at ungen kan sitte forover eller vendt mot deg. Virker solid, vi har brukt den masse hver dag i 6 mnd, og den er fortsatt som ny. Softbagen kan gjøres om til fotpose når jeg er "ferdig" med den (ikke prøvd ennå, men liker at ting har flere funksjoner ;-)) Er forholdsvis rimelig (kjøpte hos lilleprinsen.no, men kan sikkert få de på tilbud andre steder til lignende priser). Minsten på 6 mnd. får fortsatt plass i softbagen, men kan "sitteligge" fint i sportsdelen også hvis han er våken. Jeg har hørt at den kan bli litt kort i ryggen for store barn, men vet jo ikke ennå hvor lenge den "varer" for oss, siden han er så liten foreløpig. Har bare ett ankepunkt, og det er at handlekorga under er litt liten. Men det er ikke det viktigste for meg, så det lever jeg greit med. Kjekk vogn, passer glimrende til vårt behov iallfall!
Kanutte og prinsen Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har også denne vogna med softbag, og er også kjempefornøyd! Helt enig i det som er skrevet over her, og kan absolutt anbefale den. Gutten min er forresten 5 mnd nå, så har ikke prøvd sportsdelen enda, men har hørt bare positivt også om den =)
superdupermor Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har også denne, er kjempefornøyd. Har brukt den i et år og er fornøyd både med softbag og sportsvogndelen. Fin å slå sammen og transportere i den lille biledn min er den og. Det eneste negative jeg kan si om den, er at det er litt liten plass til ting og tang i kurven under vogna.
mommytil2gutter Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har også denne vogna og kjøpte softbag etterhvert. Jeg brukte den bare som sportsvogen med førstemann som er snart 4 år nå og har brukt den fra fødselen av som kombivogn med minstemann. Jeg har gjort om softbagen til fotposen nå og er veldig veldig fornøyd. Det er nesten som softbagen har bare blitt større. Nå har jeg plass til vinterposen av sportsvogen størrelse opp i den. Sønnen min er 5,5 måneder og veldig stor så det var fantastisk at jeg hadde den softbagen /fotposen siden han vokste ut av softbagen, så nå kan han ligge flat litt lenger uten at alt må være så åpen rundt han som med en vanlig sportsvogn. Førstemann var også veldig stor så han vokste fort ut av vognen da. Han klarte ikke å sove flat i den etter han fylte 2 år tror jeg, men da trengte han ikke å gjøre det heller. Så han brukte det på tur helt fram til lillegutt kom til verden. Anbefales anbefales, men som hun andre sa det er veldig lite plass under den. Du må ha en stelleveske som du kan kneppe på vognen ellers bruker du hele plassen den har på vesken...
Mia_I Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Er også veldig fornøyd med vår, har nå gjort om fra softbag til fotpose, og synes det er like lunt og fint. Mye bedre skjerming enn mange som har andre sportsdeler. Den er også relativt liten og får plass i bagasjerommet på bilen. Og så er den behagelig å trille, synes jeg. Er vel ikke det sprekeste designet, er det jeg har å utsette på den..
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Jeg ville bytte ut vogna og fikk teutonia mistral anbefalt her inne, den hadde alt jeg var på leit etter, så jeg var på barnas hus på mandag og kjøpte den, og gu for ei god vogn,jeg er så fornøyd, beste vogna jeg har vært borti... Romslig, lillegutt har ligget i posen sin nedi og sovet kjempe godt, den er også super å trille, tar liten plass i bilen, vendbart håndtak.. den er bare super.. Så jeg anbefaler den på det sterkeste..
tuppen og lillemor Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2008 tusen takk for svar... høres ut som mange er veldig fornøyde...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 Må slenge meg på, jeg er kjempefornøyd med vår Tetonia. Bruker soft baggen masse. Lett å ta opp og ned, lett å manøvrere. God pris. Anbefales sterkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå