♡ Jersey ♡ Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hvorfor går ikke dette sammen??? Jeg tenker bare...hva gjør de i India og Thailand??? Jeg elsker sterk mat, og om et par uker er det babytid :-) (ENDELIG!!!!) he he...Men gruer meg litt til å droppe ut chili og andre sterke godsaker!!..
hemmelig :) Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jeg kuttet ikke ut slike ting og det gikk helt fint. Du maa bare proeve deg frem og se hva DIN baby taaler Lykke til !
♡ Jersey ♡ Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2008 Ja...da skal jeg prøve å herde han fra dag, he he.. verste som kan skje er vel at han får mageknip??
leilu Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg kuttet ikke ut sterk mat når jeg ammet. Jo mer smak, særlig hvitløk;-), jo lenger hang tuppa i puppen. Tror heller babyene blir tilvent ulike smaker før de selv skal begynne å spise. Men jeg passet meg for mat som jeg visste kunne gi luftplager for henne (mye kål o.l). Så bare kos deg du!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Gutten min reagerer nesten på alt mulig man han har faktisk ikke reagert på chili. Hvitløk,løk og andre "skumle" ting reagerer han på med en gang. Veldig kjedelig men det er absolutt verdt det:-)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Mine har vært veldig glade i melka når jeg har spist hvitløk Jeg har alltid vært glad i sterk mat, og spiste det som vanlig i og etter begge svangerskap. Hadde ingen problemer med det, og mine er også nå veldig vant til mat som smaker, så de kan gjerne spise litt sterkere mat til middag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå