Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 jenta mi på tre uker har hatt så vondt i magen siste dagene..ligger liksom å presser...hun bæsjet i går morges og en liten flekk bare i dag morges og det er det...er det for lenge mellom? har kjøpt sånn minifom men hvor mye skal jeg eventuelt gi henne av dette siden hun bare er 3 uker? Takk
_Mita_<3 Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Jeg brukte par dråper med minifoam i litt mm på flaske som du kjøper på apoteket.. men prøv først å masere under beinet eller på magen hennes først.. funker ikke det hjelper mini foam.. jeg brukte det kun 3 ganger da lillegurr var så liten...
legobygger Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 hei! jeg kokte fennikelte til min gutt, og gav ham litt , funket mot mageknip her ihvertfall!! kjøpes på apoteket, og da fikk jeg med oppskrift(",) Håper det hjelper !!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 har du prøvd fenikkete? minifom er visst ikke så bra å gi sa di på apoteket....
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 ja har prøvd fenikkelte men syns ikke det hjelper egentlig...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Heisann:) Jeg har hørt at det kan hjelpe å måle feberen der bak for å få igang avføring. Skader iallefall ikke å prøve. M
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 kanskje jeg skal prøve det da.. takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå