Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som har veldig høy vekt?jeg har en høy vekt selv om jeg ikke er tykk.kommer til å veie over 100 kg,på slutten:-(det blir tungt.blir så deppa av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg har høy vekt.. Og hadde enda høyere vekt da jeg gikk gravid sist :)

Er vel egen forum for de 90+ her inne om du ønsker å snakke mer om vekt o.l ..

Men ikke vær deppa.. Jeg veide 120 kg med min første unge.. Var uheldig og måtte operere ettertid, og gikk opp 20 kg til.. Men jeg klarte å komme meg ned 35 kg no på 7 mnd.. før jeg ble gravid :)

Så ikke tenk så mye vekt når du er gravid.. Det hjelper ikke. Spis sunt og ofte (men da mindre mengder, om du skjønner)

Jeg skal ikke lære deg noe.. hi hi.. Regner med du vet alt om dette selv..

Men ikke bli deppa.. Da blir alt bare verre..

klem

Skrevet

takk for svar:-) jeg er 87 kg nå.gått opp 2 kg.føler meg tung allerede nå.prøver å spise sunt.men,ikke alltid lett.for jeg har dårlig matlyst.og da er det lett å spise ting som ikke er noe bra.må jo ha i meg noe.ellers blir jeg så slapp.

Skrevet

Hei igjen :)

Må no bare først si at det er no ikke sikkert du vil gå opp så mye under svangerskapet.

Med min første så varierte det med 3-4 kg.. men jeg veide d samme da jeg fikk han som da jeg ble gravid.

Men om du er veldig redd for å legge på deg så er en 30 min gå tur hver kveld å annbefale.. :) No vet jeg no ikke om du trimmer i det hele tatt da.. hi hi.. Kanskje du trimmer nok allerede.. :) Men får bedre samvittighet da..

Jeg skjønner veldig godt hva du mener.. jeg har spist kake i dag.. hihi.. bare måtte ha.. Siden jeg har gått ned en del så har jeg lagt om kosten veldig.. Men det hjelper lite no.. Lysten er stor.. og bare på søtt..

Men jeg har bestemt meg for å ta en dag om gangen.. Og noe må man ha i seg..

tips: kokosboller er faktisk ikke det verste man kan spise.. hi hi.. Om du vil ha noe veldig søtt.. lite kcal i en slik.. i forhold til en sjokolade..

Skrevet

Hvor høy er du da ? Og hvor langt er du på vei?

Jeg er 176 høy og veier nå 87kilo i uke 18:s Jeg skal begynne å trene for da ikke gå opp så mye igjen. Fikk ikke av meg de siste 7 kiloene etter sist fødsel. ( gikk opp 27kilo)

Skrevet

Kokosboller er gøtt da:-)

jeg er glad i å trimme da.så har jeg hund.går en runde på 50 min.prøver flere ganger i uka.tenkte meg en tur i kveld.er veldig redd for å ikke gå ta meg allt igjen etter fødsel.

Skrevet

er 175 høy.så veier nok:-)er også redd for at en del skal sitte igjen etter fødsel.

Skrevet

Ja det er snadder.. :)

Men jeg tviler nok ikke på at du vil komme deg raskt ned i vekt igjen etter fødselen :)

Når du går tur med hund og baby.. :) Og man forbrenner mer når man går med vogn..

Og ammingen hjelper veldig.. Så det er etter fødselen det er lurt å stramme inn "tøylene".. hi hi..

Er du langt på vei?

Skrevet

Er bare 14+3 uker,så har en lang vei igjen.noen må vell trille meg i rullestol:-) uff

Skrevet

Jeg veide 86 når jeg ble gravid, men så har jeg vert veldig dårlig da, og raste ned til 80. Nå har jeg lagt på meg ett kilo, for kvalmen er ikke så galen som den var. Sist la jeg på meg 16 kg, og tok bare av 8 kg etterpå, så denne gangen skal jeg være flinkere med kosthold og trim :)

Skrevet

Jeg sleit veldig med å komme meg ned igjen i vekt.Rett før jeg ble gravid igjen så begynte vekten min å gå opp.Gikk opp til 89 kilo og etter jeg ble gravid (uten å vite om det) så gikk jeg ned til 84 kilo.

Så nå har jeg da altså gått opp igjen 3 kilo.

Jeg må begynne og trene for å si det slik.

Må bare si det at jeg tror ikke de siste kiloene forsvant pga jeg er/var utrolig lat! Ja,jeg gjør alt av husarbeid og leker med sønnen min og sånn,men å komme meg ut av dørene og trille for eksempel,er jeg håpløs til. ekstremt dårlig samvittighet for lillemann..

Dessuten spiste jeg og drakk hele tiden etter fødsel.Så nå får jeg bare ta meg selv i nakke skinnet her:p

Skrevet

Nei så artig da.. Jeg er selv 14 + 3 i dag.. termin 22 juli.. mens termin det da..

Jeg har fått time til ultralyd den 19 februar.. og gleder meg veldig..

Jeg vet også da at når jeg vet terminen så får jeg en planlagt dag 14-10 dager før termin. Siden jeg må ta keisersnitt. Jeg skal da brokk opereres i magen samtidig.. (har da en stor kul størrels honningmelon som stikker ut på høyre siden av navelen)

har du vært på ul?

Skrevet

Jeg har så lyst på potetgull,særlig sørlands chips.det gjør meg ikke uvell.men,da kan jeg jo regne med at vekta bare går en vei

Skrevet

Jeg ska på UL 20 feb:-) i fredrikstad.hvilket sykehus ska du?

Skrevet

Jeg bor utenfor Molde.. så jeg skal på ul på molde sykehus..

Dagen etter meg du da.. spennende..

Skal dere vite kjønnet? Og har du barn fra før?

Skrevet

Såpass:-) du bor et stykke unna du da.

Jeg har lyst til å vite kjønnet,men samboern min tror jeg vil vente.da blir det nok krangling!!!

Har ingen fra før nei.kunne hatt en jeg da.men,blei tvinga til abort for to år siden.av min forrige kjæreste.sliter fortsatt litt med det:-( men,men.nå er jeg mer heldig:-)

Skrevet

Ja, er et stykke unna ja :)

Jeg SKAL vite kjønnet denne gangen..

Dette fordi jeg blir lagt i narkose.. så jeg får ikke sett barnet med det samme. Derfor føler jeg at jeg kan planlegge og bli mer kjent med barnet om jeg vet kjønnet.. rart kanskje.

Men sist..Så endte det med hastekeisersnitt.. (etter 3 dager) Og vi viste ikke kjønnet.

Det sto da 11 voksne rundt meg.. og plutselig stakk det et lite babyfjes inn i mellom i 3 sek.. Jeg ble helt forvirret og ropte : HVA BLE DET!!!???

En mann sa da at det var en stor fin gutt.. Og jeg fikk da ikke sett denne fine gutten før 9 timer etterpå..

OG DET VAR EKKELT!!!! Derfor vil jeg vite kjønnet.. Og samboer har ikke så mye han skulle sakt denne gangen.. he he.. Han skjønner meg da.. Han får no kose med barnet med en gang..Også ringer han alle.. Og jeg vil no vite det før alle andre.. hihi..

Skrevet

Hei:) Blander meg inn her jeg..

Jeg er også overvektig å sliter veldig med det, kommer til å bli over 100 kilo jeg også er forferdelig å tenke at det skal ver tre tall på vekta.. Spiser mye mindre nå er 14 uker på vei å har tatt av 3 kilo men er sikker på at de kommer på kjappt.

Jeg kan ikke amme, så ekstra amme kilo trenger jeg ikke men men.. Er jo fint med frodige kvinner også er det ikke? :o) jeg tror det å bli deprimert over vekten gjør en bare enda verre, ver heller stolt over kroppen i svangerskapet lev sundt å sånn seff men mer kan en ikke gjør kiloene komme uansett så sorgene får en ta etterpå kiloene går nok av, en blir jo mer aktiv å får et mer regelmessig spisemønster sammen med ungen eller?...

Ønsker dere lykke til :)

Skrevet

Hei:-) da sliter vi litt med det samme vi da.like gammle er vi også.

Jeg har en høy vekt.ikke for at jeg er spesielt stor og tykk men.bare veier mye.det er så dumt det er så mye fokus på vekt.for jeg er egentlig ganske fornøyd med kroppen.har ikke så mye overflødig fett.men,allikevell.jeg hater å veie meg.og det måtte jeg jo på kontrollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...