Gå til innhold

Jeg kommer inn til dere jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 35 år og har prøvd i 2 år. Ingen tegn til graviditet. Føler meg litt gammel på bli gravid så jeg tror jeg vil henge her inne litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei Ema!

Velkommen til oss litt eldre prøvarar! Eg er 36 og har prøvd i 1 1/2 år, men trur no ikkje eg har gått ut på dato enno! Her er fleire som er enno eldre enn oss som har lykkast, så me får støtte kvarandre i å halde motet oppe. Har du starta med noko utredning? Eg syntes det var godt å få komme i gang med det. Denne mnd har eg tatt pergotime, og etter å ha sjekka med UL at det var klare egg, så fekk eg eggløsningssprøyte for ei god veke sidan. Så no vert det litt spennande til helga om nedturen med TR kjem som vanleg.

Skrevet

Heia.

Fint at du kommer innom oss. Vi får prøve å trøste og oppmuntre hverandre.

Selv blir jeg snart 37 år, og kjenner at den biologiske klokken tikker. Har to gutter på 4 og 7 år, men vil så gjerne ha en deilig tre - kløver!!!! Etter at jeg i julen begynte å snoke inne på BiM, har jeg funnet ut at det er IKKE for sent! : )

Har TR på besøk nå, og gleder meg til de kommende uker.... Da blir det nok litt ekstra sengehygge : )

Skrevet

35 er ingen alder ;o) Jeg fikk en liten da jeg var 41, og nå prøver jeg igjen som 44-åring :) Så lenge det er egg er det håp ;o)

Skrevet

Takk for velkomsten! Nei alderen er ikke mitt største problem og heller ikke dere andres så lenge det er egg igjen så er forhåpentligvis muligheten der. Vi har forsøkt i 2 år, er ferdig utredet og ikke noe unormalt er funnet ved noen av oss. Jeg har gått 3 pergo kurer i fjor høst og det har fått en litt uregelmessig syklus på plass og nå er den normal på ca 30 dager. Det største problemet mitt er vel tålmodigheten i at dette tar så lang tid, er ikke kjent for å ha evne til å vente noe særlig....Vi har valgt å prøve en stund til på egen hånd også får vi eventuelt ta noen andre valg etterhvert.

Skrevet

Stå på - ikke gi opp! Jeg er 39 og 8 uker på vei med nr 2 (nr 1 fikk jeg da jeg var 38) så, her er alt mulig. Mange som er eldre enn oss her også. Masse lykke til :)

Skrevet

Velkommen hit. Håper at du får et kort og fruktbart opphold her inne. Her er det flott å være!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...