Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Har hatt endel kynnere den siste mnd,men den siste uka har de vært regelmessige å litt vonde til tider. Hatt to netter på rad der jeg nesten ikke har fått sove pga det. Er det et tegn på at jeg kan vente meg at det skjer noe snart...? Har ikke så veldig lyst til det akkurat. Er 31+4. De to andre kom 4 og 6 uker før tiden.
BlåklokkaVest Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Tror jeg ville tatt en prat med føden..... Jeg har fått beskjed om å ringe hvis kynnerene blir regelmessige. De mente da at de ble definert til rier. Nå kan det se ut til at de mener litt forskjellig på de ulike sykehusene, så er ikke sikkert du får samme svar, men jeg ville tatt en prat med de i alle fall. Kan nevne at jeg har 2 - 2 1/2 time til nærmeste sykehus, og styrtfødsler, og det kan muligens være en grunn til at de vil jeg skal ringe ved den minste mistanke. I og med at du har født for tidlig før, så vil jeg tippe at de vil være litt på vakt med deg.
sydilla Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Ring føden og snakk med de. Du har jo en historie på å føde for tidlig i tillegg. Jeg hadde slike sammentrekninger som du beskriver, de var dessuten langvarige (ca 60 sek) og de gjorde at livmorhalsen begynte å gi etter (var 31 + 0). Da stoppet de det med medisiner og fullførte lungemodningskur. Det går helst godt - men det er dumt å ta sjanser, så la de som er kompetente vurdere hav som er best :-)
sydilla Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 kan legge til at jeg bor 20 min fra sykehuset og har fått samme beskjed som hun over...
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 Takk for gode råd jenter. Godt å ha noen å snu seg til som har opplevd sånt selv. Jeg bor 15 min gange fra sykehuset så det er liksom ikke så langt unna,heldigvis!! Har vært litt roligere i dag men bør vel ringe uansett i morgen da kanskje....? Bedre å være på den sikre siden sikkert. Tusen takk jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå