Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har bytta nick. Det ble så negativt for meg med dette nicket for det ser ikke ut til at det blir noen baby i magen snart for det skjer jo ingenting. Vi er utredet og null og niks galt med noen av oss. Så nå er nicket mitt mer nøytralt: Ema73
litjpia73 Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Det er bra Ema73. Antar at vi er i samme båt. Har vært prøvere i 2,5 år og har ikke funnet noe galt. Er vel like gammel som deg også tenker jeg. Har du barn fra før eller? Ikke jeg.
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 Jada jeg er 1973 mod. Vi har ikke barn fra før og har prøvd siden februar 2006, så jeg er vel litt etter deg i prøvetid da. Jeg har i den perioden aldri testet positivt og har vel heller aldri egentlig behøvd å teste, men jeg innbiller meg stadig at noe er rart med mensen eller syklusen og at jeg har gravidsymptomer og da tester jeg da vet du. Det er ganske håpløst å vente og håpe på at mensen ikke kommer til rett tid hver måned. Kanskje vi skal holde kontakten vi som er i såpass lik situasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå