Gå til innhold

Dere som ikke lar ungene skrike om kvelden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere i bilen og i vognen? Blir litt rådløs når mini setter i å nihyle i bilen. Og når hun ligger i vognen på tur. Tar dere opp og trøster når de griner??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver å roe ned i max fem minutter i vognen. Roer han seg ikke tar jeg han opp og bærer. Har alltid med bæresele. I bilen setter en av oss seg i baksetet med babyen, holder i hånden og synger.

Skrevet

I bilen lar jeg ham skrike... som oftest slutter han etter 10 minutter. Jeg prater med ham, synger, svarer på skrikene hans, og som regel roer han seg. Hvis ikke ser jeg an hvor langt det er igjen. Jeg kjører ofte mellom sandefjord og oslo, og som regel våkner han til i drammen. Da holder han ut til oslo, med hyling, sutring, stille, mer sutring og til slutt gråt... Jeg har speil i bilen, så jeg ser ham hele tiden... derfor kan jeg se at det ikke er noe "galt" som gjør at han gråter. :-)

I vogna tar jeg ham som regel opp, om det ikke hjelper med smokk eller blikk-kontakt! :-)

Skrevet

lucas sover så lenge bilen er i bevegelse. er stille i vognen også. hvis han skriker i vognen er det 1 av 2. enten sulten, eller trenger ny bleie.

Skrevet

Takk for svar.... Jeg pleier også å ta min opp fra vognen, men synes det er vanskelig når jeg er ute og kjører alene.. Når vi er to går det greit, men jeg holder av og til på å kjøre av veien fordi jeg strekker meg bak for å stryke henne over pannen... Kan liksom ikke stoppe hvert 2 minutt heller.. Har litt strekning å kjøre...

Skrevet

Lillegutt er ofte glad og bare smiler... han giner kun når han er trøtt og sulten... Griner han i bilen får han alltid flaske som har tar selv, om kvelden er det krise om ikke han får flaske i SENGEN.. hehe

Skrevet

Hvor gammel er han? :-) Gleder meg til gullungen min også kan holde flasken selv...! :-)

Skrevet

Han er 8 1/2mnd blir 9 mnd 2 feb:):)

Han begynte ganske tidlig å gjøre ting.. holdt flasken selv da han var 7 mnd:) ganske deilig

Skrevet

Det er vel ikke tidlig å holde flaske selv når de er 7 mnd!!!???

Skrevet

uten støtte å drikke en hel flaske selv så syntes vi det var tidlig:) hvertfall etter de jeg har snakket med:)

Men jeg veit ikke hva som er normalt og ikke.. han satt jo med den selv fra han var 5 mnd.. men det var bare misting hele tiden.. hehe:)

Kanskje han var litt sein da:)hehe

Skrevet

Det jeg mente med tidlig ute med ting var å sitte å krabbe.. noe han begynte med da han var 5 mnd og krabbet ordentlig når han var 6 mnd... nå går han snart alene.. det gjorde babyen til venninna mi og..ungene her er i gata gjør ikke det enda å de er 11 mnd... men jeg har ikke så mye peil på det...... bare går etter det jeg hører her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...