Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Ja, innmari:) Og plutselig deiser det ut masse om jeg plusteselig reiser meg opp eller noe... Er nok en av mange ting vi må ta med oss i svangerskapet:)
Baby-i-magen Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2008 ja det er mye vi skal igjenom he he:) sliter også sikelig med ødem,hevelse i beinhender og litt armer,sikelig verker noen ganger. er a godt det går over:) når er din termin da?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Arg... her slites det med nedsatt sexlyst(virkelig nedsatt!!!! Eller nadakan jeg vel si!!), hormoner( superoverfølsom og kranglefant!!!!) og isj og æsj.... Terminen er 17 juni:) Din da?
Baby-i-magen Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 ja da er vi to:( har ikke hatt sex på 7uker jeg, har overhode inngen lyst...den er helt borte.. også sikelig overfølsom,griner av alt.. jeg har termin 11juni:) ikke langt fra værandre da:)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Ikke langt fra hverandre vi da nei..... Og jommen har vi samme symptomer også.... Er det mulig... ((Sååå mye utflod, og hvis man en sjelden gang skulle prøve å ha sex DA er det ørkentørt da....merkelige greier!!!)
Baby-i-magen Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2008 nei er ikke det:) ja var veldig like:) he he ja skal ikke være greit nei..
snart mor til 3 Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 jaaa... fryktelig irriterende syntes jeg... menmen..er visst en "bi-virkning" på graviditeten da... hva kan man vel gjøre?? guttungen syntes det er veldig arti at mamma bruker "bleier" ihvertfall..hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå