Gå til innhold

Er det vanlig at man....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får med papirene som jordmor har fylt ut under fødselen med seg hjem etter at man har født?

Da mener jeg apgar registrering, rienes varighet komplikasjoner under fødsel osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har i hvertfall fått med meg det med alle mine 3 unger

Skrevet

jeg fikk papirene da vi skulle dra hjem fra barsel :-)

Skrevet

Ja det er vanlig, Fått det med alle mine 4 ;o)

Skrevet

Jeg også fikk det med førstemann, men ikke nå...

Kanskje ikke så farlig, men kunne godt tenkt meg de papirene jeg... Alt gikk så fort denne gangen, så klarer ikke å huske alt selv.

Skrevet

Mener dere at dere har fått med dere fødselsjournalen? Aldri hørt om før. Den måtte jeg bestille og betale 75,- for.

Skrevet

det fikk iallfall jeg :) alt sammen!

Skrevet

Ja,jeg fikk den med meg med førstemann, men ikke med andremann. Får kanskje ringe og bestille den da....Vet ikke om det er litt sent, fødte i november. De skal vel oppbevare journalen en stund etter fødsel?! Fødte på A-hus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...