JonathanTheamamma Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Får med papirene som jordmor har fylt ut under fødselen med seg hjem etter at man har født? Da mener jeg apgar registrering, rienes varighet komplikasjoner under fødsel osv?
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 jeg har i hvertfall fått med meg det med alle mine 3 unger
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 jeg fikk papirene da vi skulle dra hjem fra barsel :-)
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Ja det er vanlig, Fått det med alle mine 4 ;o)
JonathanTheamamma Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2008 Jeg også fikk det med førstemann, men ikke nå... Kanskje ikke så farlig, men kunne godt tenkt meg de papirene jeg... Alt gikk så fort denne gangen, så klarer ikke å huske alt selv.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Mener dere at dere har fått med dere fødselsjournalen? Aldri hørt om før. Den måtte jeg bestille og betale 75,- for.
JonathanTheamamma Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2008 Ja,jeg fikk den med meg med førstemann, men ikke med andremann. Får kanskje ringe og bestille den da....Vet ikke om det er litt sent, fødte i november. De skal vel oppbevare journalen en stund etter fødsel?! Fødte på A-hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå