♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Kjøpe babycall for to dager siden. Topcom. *Er det meningen at man ikke skal høre noe da foreldreenheten står til lading? *Slutter den aldri å lade, stod til lading i 16 timer, og den ladet fortsatt da jeg tok den ut. Batteriet ble liksom aldri fullt. *Og det går ikke ann å skru den på, da den ikke står til lading. Da bare piper den, kutter og skjermen blir svart... Får bare skrudd den på da laderen står i... Prøvd å lese bruksanvisning inn og ut, men får den ikke til å fungere for det gitt... Hmmm, kanskje den er ødelagt?
Turid Laila Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Batteriet på den er skikkelig dårlig. Vi bruker engangsbatterier i foreldreenheten. Og nei, du hører ikke noe på den når den står til lading, fordi ladehullet er det samme som brukes til øretelefoner (eller hva det heter) og den tror da at det er en slik som er koblet i og leder lyden ut der og ikke på høyttaleren.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2008 Trodde det var denne som kom best ut i test jeg.... Kom ikke så bra ut i test hos meg i hvertfall. Dessuten var det sprekk i skjermen på den som skal stå/være med barnet.
Turid Laila Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg syns heller ikke noe om den, men den virker nå så gidder ikke å kjøpe ny. Det står at det skal være 15 kanaler på den også, jeg har bare åtte, og kunne virkelig trengt de siste syv. Bare støy, andres unger, fly og dritt som kommer inn på alle kanalene :s
Mikkemafian Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Den har stått ubrukt i hyllen her, for selv etter veldig nøye gransking av bruksanvisningen fikk jeg ikke en lyd i den... Må vel kunne brukes selv om den stpr til lading. ??!! Jeg er sikkert dum, men jeg synes det burde være sånn at når du slår den på samme kanal, så virker den!!! Litt gjenglemt irritasjon der, ja.... Har lest bruksanvisningen, men ikke skjønt hvordan den virker likevel, jeg... Kan det være hårfargen.. Iallfall godt å høre at andre strever litt også!!!
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2008 Får prøve å bytte den, og se om vi kanskje får byttet til en annen type...
futte (tm) Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Batteriene fungerer helt greit her. Er vanskelig å få foreldreenheten til å ladde. Må lirke og lure og legge ledninga spenn, men får det da til til slutt. Det går fint å høre signaler på den når den lader, men da må du passe på at laderen står ordentlig i (at strekene i batteriet på display'et blinker). Hvis den ikke er satt ordentlig i, tror den det er øretelefoner og da hører du ingenting.
Turid Laila Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Foreldreenheten virker ikke når det står til lading fordi ladeledningen bruker samme hull som øretelefoner, derfor går "lyden" ut dit, og ikke i høyttaleren.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2008 Men det er som er så jævelig irriterende er at.... Den fungerer ikke da den står til lading, da hører jeg ikke om A. gråter eller er våken. Da er det helt stille. Men får ikke skrudd på foreldreenheten da jeg har tatt ut laderen. Den piper, for så å skru seg av. Så hva er vits med babycall da.... Møkk!
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2008 futte Laderen har stått ordentlig i, ser at den lader. Batteriet vokser og krymper i ett sett på skjermen, men hører ikke en lyd!
futte (tm) Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 Tror ikke du har satt laderen ordentlig i. Derfor hører du ikke noe og derfor dør batteriet med en gang. Se at strekene inni batteriet i display'et blinker når du legger den på lading.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #12 Skrevet 23. januar 2008 Hmm jeg har den og min funker da selv om den står til lading. Hadde en del trøbbel i starten, den ble aldri lada opp, men fant ut at det var bare jeg som ikke hadde stappet pluggen skikkeli i. Så ut som den sto fint i, men måtte presse den litt ekstra fant jeg ut. Om den piper og kutter når du tar den utav ladern så er den jo tom for batteri, høres ut som batteriet ikke er helt bra synes jeg da, hadde tatt den tilbake til butikken og fått nytt batteri, eller kansje ny babycall for den slaks skyld. Jeg er veldig fornøyd med min jeg nå når jeg har fått den til. Var et kjempeslit å få stilt den inn rett synes jeg, men når den var stilt inn funker den kjempebra. Eneste som er irriterende er at det tar så kort tid fra du får alarm på at batteriet er tomt før den stenger seg.
futte (tm) Skrevet 23. januar 2008 #13 Skrevet 23. januar 2008 Ok. Sa det en gang til lengre opp. Vi svarte samtidig Min funker fint på lading og som babycall når den lader. Må være feil da.
Kate77 Skrevet 23. januar 2008 #14 Skrevet 23. januar 2008 Det er femte kanaler på den. Du må passe på at du trykker på den pilknappen til det står M foran tallet(to ganger). Jeg har ikke hatt noen problemer utenom det med at den ikke kan brukes når den lader som er UTROLIG teit. Tror nok det er noe galt med din HI. Høres ut som den har vært utsatt for støt siden det er sprekk i babyenheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå