Bette-liten+<3<3 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Trenger sårt litt tips. Mannen er på vei hjem og skal handle.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 etter at vi handlet frossen.findus på tilbud på obs igår. jammmi: pølsegryte spesial står og godgjør seg i woken...
mor.monsen Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Her ble et nybakt brød med gulost og kakao... kjapt og greit. I kveld skal vi kose oss med biff. Tips tl godt sunt tilbehøt? er litt lei av peppersaus og fløtepoteter.
Bette-liten+<3<3 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 Kanskje ikke veldig sunt, men bakt potet m smør og salt ev. krydder/hvitløkssmør. Vi pleier å ha mais (lett varmet m litt smør) og broccoli til eller tomatsalat.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Wok i dag: kylling, woknudler og masse herlige grønnsaker! Mmm!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Hvor lenge har dere poteten i ovnen når dere skal bake den? Og bruker dere folie eller ikke? Har hatt et par mislykkede forsøk der poteten har brukt mye lenger tid enn man skulle tro, slik at resten av middagen ble kald...
Bette-liten+<3<3 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2008 Hva er d i den pølsegryta? Må få fler middagsalternativer i heimen. Tror det blir pita m kjøttdeig og salat i dag. Tror jammen meg vi skal ta en klassiker fra 80-tallet m kinakål og tousand island til. Hehe! Har ikke spist d på lenge. (+andre grønnsaker også da)
mamiladi Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 I dag vil jeg ha taco! Vi skal handle det nå :-)
Bette-liten+<3<3 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2008 Jeg er sånn "Tar det på feelingen-kokk". Hm... tenke, tenke... Tror jeg har ovnen på 220 ca. Bakte poteter tar lang tid, 1 time tror jeg. Jeg bare slenger inn potetene (i folie) så gjør jeg klart alt annet (lager salat, kutter grønnsaker, tar ut biffen). Når potetene begynner å bli myke fikser jeg det andre. Bare klemmer på dem for å kjenne om de er ferdige. Gjør jo ingenting om potetene ligger i avskrudd ovn en stund. Jeg er derimot skikkelig dårlig på fløtegratinerte..... ;(
VeslePhreaken Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 Her blir det en pastarett med fløtesaus, såvidt jeg har fått med meg.. Her er det mannen i huset som er den store kokken, og det er ikke akkurat meg i mot.. Har hørt rykter om hjemmebakt gulrotkake også
Bea <3 Skrevet 23. januar 2008 #12 Skrevet 23. januar 2008 ikke råstekte poteter og salat til middag, men som et forslag på tilbehør til biff:) jeg skal til mamma og spise middag, nam- ho lager verdens beste mat og det er superlenge siden jeg spiste annen mat enn det jeg lager selv! når min kjære i tillegg er i utlandet er det jo dødstrist å lage middag til en!
Phantom´ Skrevet 23. januar 2008 #13 Skrevet 23. januar 2008 Kyllingpanetter og stappe her i huset. raskt og populært hos unga...
♡ Jersey ♡ Skrevet 23. januar 2008 #14 Skrevet 23. januar 2008 Helstekt oksefilet med fløtegrat poteter...mmmmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå