gutti sept Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Har noen av dere tatt en slik hcg blodprøve? Min var på ca 60500 på dag 6+6. Noen som vet om det er bra? Skal ta en ny en om et par dager.Noen andre som har tatt prøven rundt den tiden her?
Gjest stockholms tjej Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 ja jag har tatt den prøven...din prøve er veldigt fin...ikke noe lav.....ikke noe å bekymre deg for=)
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 jeg har ikke tatt HCG blodprøve, er 4+5 idag..burde jeg ta den?blir litt nervøs na..
stratosen_er mamma_ Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 nei d er ikke vanlig å ta hcg prøve SLAPP HELT AV!!!!! uff synes d er såå trasig at alle blir så stressa av alle anre her... jeg tok hcg prøve denne gangen her fordi jeg har mista før, men egentlig så førte d bare til at jeg lurte mer på om de verdiene var normale:) Men til HI her...60.000 når man er 6+6 er veldig bra.. jeg hadde 64.000 og noe når jeg var 7+2..og jeg har sett et levende foster:) lykke til med sv.skapet:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå