Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 lille gullet mitt er 4 måneder og han sover fortsatt på ryggen, har tenkt å legge ham på sidene ? hva tror dere?
petite fleur Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Gutten min ble lagt på siden allerede på barsel, han.....hvis han ikke raper etter mat, pleier jeg å legge han på venstresiden. Bare å passe på med tepper rundt ham slik at han ikke faller over på mage.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 mathias har kun sovet på siden helt siden fødselen av han... vil ikke ligge på ryggen. så ser ikke noe problem med det
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Gutten min har også ligget på siden siden fødsel. Ble lært opp til det på barsel. Varierer så klart mellom begge sidene og rygg.
Sunshine2222 Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Stina har ikke sjans til å roe seg på ryggen...hun ligger alltid på siden, og så snur vi henne når vi legger oss. Jeg fikk det anbefalt på HS. Hodeformen blir også penere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå