LizzyG Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Lille har knotta på macen og nå er den linja helt nederst der det står safari, mail osv borte. Hvordan får jeg den tilbake?
BettyBoob Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 gå inn på system preferences og velg dock, aldri skjedd meg, men ville lett der!
Hønemor&guttaboys Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har leopard, vet ikke om du har det da? Men trykk på eple-logoen øverst i venste hjørne, velg "systemvalg" og så "Dock". Kanskje er det noen innstillinger der..? Den linja nederst som er forsvunnet til deg heter dock, iallefall Eller så kan du prøve Cmd+alt+d
LizzyG Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 Tusen takk, nå fikk jeg den tilbake;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå