Gå til innhold

Dere som har greie på Mac


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille har knotta på macen og nå er den linja helt nederst der det står safari, mail osv borte. Hvordan får jeg den tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå inn på system preferences og velg dock, aldri skjedd meg, men ville lett der! :)

Skrevet

Jeg har leopard, vet ikke om du har det da?

Men trykk på eple-logoen øverst i venste hjørne, velg "systemvalg" og så "Dock". Kanskje er det noen innstillinger der..? Den linja nederst som er forsvunnet til deg heter dock, iallefall ;)

 

Eller så kan du prøve Cmd+alt+d

Skrevet

Tusen takk, nå fikk jeg den tilbake;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...