Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Noen sier at man IKKE skal , men sandre sier man kan.. Hva er forskjellen dersom det er rensepumpe? Man bader jo i svømmehaller, og det er jo greit... Er forresten puppene også utsatt for brystbetennnlese om jeg gjør det? Dere skjønner de lekker som bare det, og det er jo fare for det da man ammer.... Jeg tenker at det kan da ikke være såå farlig å bade og kose seg?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Er det ingen som tenker noe;) Jeg skal på hyttetur til helga skjønner dere, og der er det utvendig boblebad... Trenger råd;)
llnva Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 jeg har bada i utendørs boblebad, tenkte ikke over at det i hele tatt kunne være farlig:) håper virkelig ikke det er det!!
SuperMoM <3 Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Veeel.. Jeg har fått streng beskjed med mine jordmødre (fra forrige svangerskap og dette) om å ikke ta boblebad. Og har ikke vært noe problem å holde seg unna det heller.Alt for små gulla mine:)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Nei, jeg vet ikke.. De fleste som jeg sier jeg skal bade og kose meg til sier at man IKKE må gjøre det!! Men jeg er ikke av den hysteriske typen, og kan ikke fatte hvorfor jeg ikke kan... Venter spent på flere innlegg nå
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 det produsenten av vårt boblebad sier er at det ikke er noe problem så lenge man ikke har på bobblene... (dette fordi det visst kunne fremkalle rier hos enkelte, hvis de traff på spesiellle steder) tror dette er bare noe som skjer med fåtallet, tror ikke det er noe farlig så lenge det ikke er skittent og alt det der... er jo ikke gale å bade i svømmehall som Hi sier og der er det jo også skittent vann...
Baby-i-magen Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 jeg har bare lest at man helst burde ungå det,også svømmehaller,pga bakterier..
SuperMoM <3 Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Det var visst noe med at det kan sette i gang fødsel/forårsake abort.. + at det blir for varmt.
Krusemynthe Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Vi har en utendørs jaccuzi her hjemme - og der bader nå i hvertfall jeg. Jeg tror den største faren er å bli overopphetet. At kroppstempraturen til mor en forhøyet er ikke bra for fosteret. Ang. bakterier tror jeg det er mest å frykte på slutten av sv.skapet, ettersom mormunnen da kan ha begynt å åpne seg. I vårt boblebad har jeg uansett kontroll på renholdet, og hvem og hvor mange som bruker det. Slik vil det jo også være hvis det er privat hytte dere skal til. Kos deg, du, en liten stund i hvertfall, og det er deilig med et utendørs bad - også uten bobler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå