Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Vesla har i en måned hatt minst 6 bæsjebleier i løpet av dagen (hun bæsjer ikke mens hun sover), men nå i dag har det bare vært 1 bæsjebleie. Jeg har hele tiden spist det jeg alltid har spist, men i går så spiste jeg grøt med kanel på...kan det være det som påvirka henne?
Gjest ->>- Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Kanel brukes i hvert fall i en del tradisjonell, asiatisk medisin mot diaré - så jeg vil anta det kan ha en slik effekt.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Jepp. Hvis du har diare, kan du feks spise en tesje med kalen og det sier som regel ganske fort stopp;) Ga kanelvann til guttungen når han spydde /dreit i sist uke. (tok litt kaldt vann litt varmt vann og drysset kanel i flaska. Det ser litt ekkelt ut for alt løser seg ikke opp, men det var godt og han likte det han)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Å, så genialt! Da skal jeg spise litt kanel i kveld også. Vesla har bare hatt 2 bæsjebleier i dag, og nå kan hun fise uten å bæsje!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå