Gå til innhold

Har dere ubehag i livmora?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt ubehag, kjennes som helt svake menssmerter i livmora nesten hver dag. Vokser den eller er det kynnere? Andre med samme erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 16,5 uker på vei forresten.

Skrevet

Hei:) jeg er 21 uker på vei. å har endel ubehag også. føles som menssmerter på en måte. litt "vondt" i hele magen. kjennes best når jeg gjør mye. hvis det er mye å gjøre på arbeid for eks. (jobber på klesbutikk)

lurer også på hva det er. og om det er normalt..?

det er iallefall ikke noe godt. dette er mitt 3 svangerskap og jeg har aldri kjent noe til dette i de andre svangerskapene.

Skrevet

Jeg har det også sånn, har hatt det omtrent hele tida. Både legen og jordmor sa at det var vanlig, at det antakelig kommer av at livmora strekker seg. Har også en del vondt lenger ned i lysken, på sidene, det er visstnok ligamentene (eller hva det heter, de "båndene" som holder livmora på plass) som strekker seg. De er ekstra vonde hvis jeg strekker meg, eller nyser/hoster osv. Tror trikset her bare er å høre på kroppen og ta det litt med ro om det murrer :-)

Skrevet

Det kan jo være kynnere også, jeg har endel av det.Det kjennes ut som magen strammer seg, og kommer ofte når jeg er veldig aktiv. Hvis du da kjenner på magen blir den veldig hard, kjenner det spesielt godt når en ligger på magen. Det skal ikke gjøre fullt så ubehagelig hvis du bøyer deg fremover når du kjenner ubehaget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...