Gå til innhold

Hjelp! noen som kjenner til.....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

En vinter dress som er helt rosa, gummi i rompa og inni står det "outdoor collection el wear for children" leter og leter i alle butikker og finner ikke ut av hvor den er kjøpt. Vet at til gutter er den helt mørkeblå.

Så håper virkelig at noen kan hjelpe meg, blir helt opphengt jeg:)

Jeg har vært Reima fan og synes det har vært best...men etter en kort sesong med dressen i år og rompa er sliten og hull på kneet. Så synes jeg ikke det er verdt å betale 1000 kr for en dress. Men jeg er en SÆR dress kjøper...vet hva jeg vil ha og det har jeg sett i den dressen som jeg ikke finner. Den tror jeg er sånn som jeg vil ha, bare jeg finner den da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke helt svar på det du spør om. men jeg har også vært tidligere reima fan. men nå er det bare polarn o pyret som gjelder. har aldri vært så fornøyd som nå. de fikk "slakt" i en test i høst i foreldre og barn, men det viste seg jo å være en tja var det en 10 år gammel dress. men når de testa omigjen, en ny dress, kom den i teten.

dyrt ja, men....

jeg har todelt sett til jenta mi, så det fungerer som vinterjakke, regnjakke, og dress. har ikke lenger regntøy hjemme, for dette settet tåler alt. vi bruker det HVER DAG. du ser ikke at det er slitt engang. har faktisk ennå ikkje vaska det i maskin, bare spyler det godt i dusjen ved behov.

so check it out. skibukse og jakke koster vell 1700 kr tror eg, og dressen 1200. mulig eg husker feil.

vi har det i svart og de nydelige grønnfargene, siden det skal gå i arv og passer like godt til både gutt og jente:)

Skrevet

jeg har en dress til jenta mi som jeg er fornøyd med ikke gummi i rompa men har en på tilbud denne uka på maxi(matbutikk) til 90kr,hadde en som jeg brukte i fjord vinter og høst.på coop har de også noen fine til 300..

Skrevet

Jeg TROR jeg har gjort et kupp. Jeg fant "ticket to heaven" dresser til 300 kr. ordinær pris var 1199kr .De skal vere like bra som Reima i tetthet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...