Gå til innhold

Modnings akupunktur :)


<3 2008 <3 2012 <3

Anbefalte innlegg

På fredag skal jeg ha første behandling og er så spent!!! Ringte og bestilte time i stad og da sa han at det var på tide:)

 

Har hatt en del mensen smerter i det siste så da er jeg spent på om de blir kraftigere eller hva som skjer :) Har fortsatt 3 uker til termin 14.februar, men håper dette gjør at jeg føder rettt rundt termin og ikke over.

 

*spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg

 

Jeg skal også bestille time til neste uke. Har snakket med flere som har brukt det og fødselen har satt igang få dager etterpå. Jeg har termin 22 feb, men har hørt at man kan begynne med det 5 uker før termin. Tror heller ikke det kan sette igang fødselen hvis ikke det er "modent"

 

Blir spennende å høre fra deg etter fødsel å høre hvor raskt etterpå du fødte.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordmora mi sa at de har lov til å sette det fra uke 37 av. Men jeg vet at det praktiseres at noen får allerede fra uke 36. men som sagt, jordmora mi sa de hadde lov etter passert uke 37.

hun sier også at erfaringsmessig så føder ikke folk så mye før tiden, men derimot at fødselen går mye fortere ved at mye "forarbeid" allerede er gjort, modningsakkupunktur "smører motoren" som hun kaller det.

jeg har selv nå akkurat passert uke 38, idag faktisk, og har hatt to behandlinger. hadde masse sterke kynnere etter første behandling, ikke merket så mye enda etter den jeg hadde igår. men spennende, håper jo at dette skal gjøre at jeg føder før tiden, men som jordmora mi sier- skjer ikke så ofte. Men jeg håper :) spennende

 

lykke til dere også jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på om jeg skal begynne i uke 36 eller 37. I uke 37 har jeg jo ikke mer jobb å gå på, så da har jeg jo tid til å styre med slike ting, er litt redd for at det kan bli ubehagelig på jobb om det setter igang mye kynnere o.l. som jeg skjønner det gjør hos enkelte. Fra uke 37 er det jo fortsatt (sannsynligvis) 3 uker med behandling. Tror jeg holder meg til det - akupunktøren min (har hatt behandling for kvalme ++) anbefalte fra uke 36, men tror jeg velger selv. Er veldig spent på å sette igang da!

Dere som har termin litt før meg (25 feb), hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...