Gå til innhold

Malin med Lotta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du venner med hun du slengte drit om på festen ennå...?

Hun som er så mye mindre voksen enn deg? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dritt om på fest? :-S

Hvem mener du?

Skrevet

Betina? ;)

Åssen dritt sa jeg om henne?

Skrevet

Jeg hadde aldri pratet sånn om bestevenninnen min på tv. "Roter med mange gutter" o.l

Ganske frekt syns jeg

Skrevet

Å herregud, ler meg skakk... Alt folk kan finne på å si til og om jentene som er med i det programmet...

Tror ikke akkurat malin slengte dritt om henne i den forstand da... Lov å bruke vett!

Skrevet

fakta er vell fakta, hun vet sikkert at hun roter med mange gutter, og hvem kunne ikke vært mer egnet til å si det enn bestevenninna hennes.. ;)

Så jo ikke akkurat ut som om hun brydde seg så mye om omverden heller da, når hun VET det blir filma og hun klarer å bli såå drita.. ;)

Malin: Synes du fortjener noen fester jeg! ;) Så lenge Lotta er med noen du kan stole på synes jeg du bare skal slappe helt av! :D

Skrevet

Hahahahaha, akkuart det har Betina hørt MANGE ganger, hver gang hun er ute så prøver hun seg på alt og alle..

Og hun har sett det og hun ble ikke noe sur på meg hun, hun sa "Det er jo sånn jeg er så."

Betina Er forsatt bestevenninna mi hun har vært det siden vi var 3år, og jeg syns betina er teit som roter med alt og alle så hvorfor skal jeg ikke si det til henne..?

Tåler hun ikke å høre det,så bad for hun da..

Skrevet

Har aldri sagt at Malin er en dårlig mor eller ikke fortjener en fest. Det fortjener hun såklart.

Syns det er trist på hennes vegne at de klipper det sånn at det ser ut som hun bare fester.

Jeg syns bare ikke det er noe særlig koselig å si sånt om vennene sine, selv om det kanskje er sant - i alle fall ikke på tv.

Skrevet

Det er frekt i den forstand at det gjør at om noen kjenner henne igjen fra tv bl.a så vil de mest sannsynlig se på henne som en billig liten fjortis. Det ville jeg ikke akkurat akspetert.

Skrevet

he he ja ja noe må jo folk henge seg opp i... stå på du malin.. syns du er en kjempe flink mor for lotte.. og det du sa vil ikke jeg tolke som dritt slenging i alle fall.

Skrevet

Driver man sånn på Tv og i virkeligheten så blir man nok sett på sånn uansett gitt! :)

Hvis man ikke vil bli sett på sånn, må man ikke holde på sånn...

Skrevet

Neida, selvsagt blir man sett på sånn da, men det er kanskje litt ok at ryktet ikke kommer en i forkjøpet i tilfelle man har forandret seg?

Skrevet

Men så lenge hun ikke bryr seg selv, så er det kanskje ikke noe du burde legge deg borti da?

Som Malin sier i innlegget over her ble ikke denne jenta sur.

Skrevet

jaja, da har dere noe og diskutere ikveld også jenter :-P

Skrevet

Hadde aldri snakket sånn om min venninne ihvertfall. frekt rett og slett, bare for å fremstille seg selv som bedre!

Skrevet

ja ja ja vi har skjønt det nå ludderet at du er såååå mye beder enn oss andre... kan vi la dette ligge nå da?? la nå disse jentene være i fred

Skrevet

Hahahaha :-p

Er vell ikke for ingenting at du kaller deg "ludderet"?

Skrevet

Fremstille seg selv som bedre? Sa hun ikke også noe om at hadde hun ikke vært mor og i forhold, hadde hun nok kanskje vært sånn selv, bare at ett barn hadde forandret henne???

Fjortisser er jo sånn, og om hun har forandret seg så må hun nok fortsatt leve med at sånn var hun faktisk når hun var yngre.. :P

Gjort er gjort lissom..

Skrevet

Jeg er bare utrolig glad jeg ikke har kanalen... Tror jeg hadde fått fnatt av synet.

Skrevet

Men ha en fin kveld vidre jenter, nå kom jentene og sambo hjem så nå skal vi lage middag :-D

Vi snakkes! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...