Bette-liten+<3<3 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hei, alle sammen! Tror det er min tur å hoppe inn hit nå. Føler meg litt mer hjemme her ift. de fleste temaene. Roter veldig med denne tellinga da... Har termin 16. april. Er jeg her "lovlig" nå da?
Leirha Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Ja det kan du, er 28+2 idag du da..velkommen hit
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 velkommen til siste etappe! jeg har termin i morgen så blir forhåpentligvis ikke så lenge her:) men lykke til i hvertfall!
--niffi-- Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Velkommen Bette-77! Jeg er også helt fersk her på tredje trimester - har termin 14. april, nesten samtidig som deg Mye mer liv her enn i april-debatten, og plutselig er jeg veldig opptatt av alt som diskuteres her, oppdaget jeg! Utrolig at vi allerede er i tredje trimester! Tenk, mindre enn tolv uker til babyen kommer!
1baby,og 1 spire Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Velkommen , Håper du får en fin tid her. Har termin 4 April så vi vil jo være her sammen helt frem til fødsel .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå