Gå til innhold

Flere som har "sovedager" her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sykemeldt og har ca en dag i uker der jeg sover meg gjennom hele formiddagen og ikke er oppe før i 14-15 tiden! Skikkelige dormedager der jeg er så trøtt at jeg nesten ikke klarer å få opp øynene før langt ut på dagen.

Kan nevne at jeg ellers er oppe i 7-8 tiden på morgenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde faktisk min første i dag! Har vært sykmeldt hele svangerskapet, men forsøkt å være aktiv likevel. I dag 4 uker til termin sov jeg til 12.30. Har dusjet og hengt opp tøy.. Ellers bare ligget i sengen. Symfysen jubler av glede;)

Skrevet

Jeg er oppe 3-5 ganger pr natt, pluss mellom klokken 8 og 9...så sover jeg gjerne til 12-13 om jeg ikke skal på behandling eller til jordmor/lege. Sånn har jeg hatt det i noen mnd nå. Vært lenge sykemeldt pga bekkenet.

 

Noen dager sover jeg til 13-14...for så å legge meg etter midag noen timer åsså legger jeg meg for natta i 23-24 tiden... sove sove sove...

 

Jordmor sier at jeg skal sove når jeg føler for det, så da gjør jeg det.

Skrevet

det skal jeg love deg! får jo søren ikke sove på natta uansett hva jeg gjør.. i natt var jeg faktisk trøtt, men da kom det noen forferdelige magesmerter snikende innpå meg, som holdt meg våken til rundt 6tiden. så våknet jeg igjen i 9tiden, for da hørte jeg en lyd, og var sikker på at det var innbruddstyver i gangen, og etter en time med aktiv lytting på soverommet så fant jeg ut at det kanskje ikke var noe å være redd for likevel, og sov et par timer til, så våknet jeg av tlf, og etter det lå jeg bare og halvsov til klokken 3.

Men men.. :P

Skrevet

Her og.. Får nesten litt dårlig samvittighet. Står sånn halvveis opp i 7 tiden å hjelper samboer med litt nistesmøring og eventuelt påkledning/stell av minsta før han kjører henne i bhg. Men etter de har reist legger jeg meg som regel igjen, og våkner ikke før tlf ringer, (eller alarmen jeg har satt på for å komme meg opp før dagen er omme) eller de kommer hjem igjen fra jobb og bhg. Når jeg da står opp, er jeg ennå ikke uthvilt. Kunne sovet døgnet rundt, for selvom jeg sover så mye på dagen orker jeg som regel ikke være oppe lenger enn til rundt 22.00-23.00. Helt merkelig. Har vært sykemeldt i ca 6 mnd, nå pga kvalme, bekkenet + kraftige kynnere med fare for for tidlig fødsel, så jeg begynner å kjede meg av å gå rundt sånn i halvsøvne. Skulle ønske det var noe jeg orket og ikke minst fikk lov til å holde på med for å få tiden til å gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...