Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha...

For en gjeng... Og i tillegg sitter hun og snakker drit om "venninnen" foran kamera, for å få frem poenget: Jeg er bedre og mer voksen enn henne fordi jeg har ***** (et navn som bærer preg av alderen til moren da hun ble født, stakkar).

Og sitat: "Før drakk jeg for å treffe mannen i mitt liv"...

Stakkars små som er blitt lurt til å tabbe seg grundig ut foran Norges befolkning...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke Malin sa noe om venninna som hun ikke kunne sagt direkte til henne... hun vet jo at det kommer på tv, og klarer jo å fatte at vennina kommer til å få med seg det hun sier uansett.

Syns Malin er den som kommer best ut av denne serien, hun virker moden for alderen, ligger lysår foran venninnene sine i allefall. At hun fester innimellom og sier ting som det sitatet ditt, so what? Hun ER jo ung, hun må jo få lov til å gjøre seg erfaringer som alle andre.

Skrevet

Moden i forhold til venninnene ja, men ikke i forhold til normale 17-åringer...

Skrevet

Mulig jeg har veldig lave forventninger til 17-åringer, men jeg syns hun er en helt vanlig ungdom jeg da....... er enig i at venninene ikke var veldig heldig med hvordan de framsto på tv, hehe.

Skrevet

Malin er en flott ung jente med en datter som hun helt tydelig er i god stand til å ta seg av=) Da jeg var 17 var jeg på samme stadie som venninnene hennes, og langt fra så voksen som Malin... Lotte er forøvrig et søtt navn, hva har det med alderen på moren å gjøre?

Skrevet

Her er jeg helt enig med HI!

Som 17åring var jeg mye mer voksen enn Malin - og jeg hadde ikke baby!

Fatter ikke at folk vil si sånne ting om venninnene sine ut til norges land, uansett om hun kunne sagt det til venninna si ansikt til ansikt. Jeg hadde i alle fall ikke giddet sånne venner.

Skrevet

Hadde venninnen min oppført seg sånn, hadde jeg sagt det samme selv. Men, jeg hadde vel i prinsippet aldri orket å ha en venn som er sånn heller - så ville aldri vært noen problemstilling.

Kjenner forresten to Lotte, hvor begge er barn av foreldre med høyere utdanning - som var i slutten a 20-årene, begynnelsen av 30-årene da de ble født. Navnesmak har ikke nødvendigvis noe med alder å gjøre.

Skrevet

Hva definerer en "normal" 17-åring?

De fleste 17-åringer jeg kjenner oppfører seg slik som de på den festen, eller verre.

Skrevet

Jeg og alle jeg kjente var også mye mer voksen enn det da vi var 17. jeg ville tippet 14 hadde jeg truffet dem på fest...

Lotte - da tenker jeg på Pippilotta...

Skrevet

Nå var denne venninnen til Malin yngre enn henne - 2 år eller så. Dermed er hun nok ikke like moden.... Dermed var vel jenta 14-15...

Mulig at du tenker Pippilotta - men det er ikke et uvanlig navn - og ikke bare brukt av unge mødre.

Skrevet

drittkjerringer! har dere ikke noe annet liv enn å sitte her inne og lage nye tråder om hvor lite modne og tette i pappen disse jentene fra serien er?? er dere så veeeeeldig mye bedre selv kanskje?! utifra det HI skriver her virker det mer som om det er HUN som tabber seg ut foran Norges befolkning med et slikt totalt utenksomt og umodent utsagn..

synes serien viser en gjeng ærlige og stolte mammaer :-) og det har de all grunn til å være ALLE sammen :-) stå på jenter!!

Skrevet

Jeg står ikke frem med fullt navn PÅ TV....

Og ja, jeg er MYYYYE mye bedre :-)

Skrevet

Og Malin er her inne, under nicket Malin18, hun synes sikkert dette er kjempehyggelig gjort...

Skrevet

I know :-)

Like hyggelig som hun er mot de tragiske venninnene sine.

Skrevet

ja. men så var malin 14 år da hu ble gravid. og 15 da hu fikk hu. så like gammel som det venninda var der og da.

Skrevet

Hadde vennene mine oppført seg sånn foran kamera da jeg var 17 hadde jeg nektet å la de vise det på tv. Synes ikke det hun sa var så ille, og hun oppførte seg mye mer voksent i forhold til de andre, men still... Pinlig.

Skulle tro de var 12 og et halvt år gamle, de venninnene hennes.

Nå skal det også nevnes at dritings damer/jenter er det mest tragiske jeg ser uansett setting.

Skrevet

Jeg var ihvertfall IKKE like moden som Malin da jeg var 17.

Skrevet

Folk er vel forskjellige, og det må man jo nesten bare akseptere... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...