Gå til innhold

Da er jeg kommet meg hjem med.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 nye flotte boobs ;o))

(trur jeg da, får ikke lurikke før på lørdag ;o/)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oioioi spennende.. var å besøkte ei venninne dagen etter.. så ikek bli redd omd e tikek er helt slik du vil første gangen du ser.. da er di litt harde og du kan kjenne overgangene.. men det blir borte:D

Skrevet

Åh, hvordan går det med deg ?

Gikk det bra ?

Hvilken str fikk du ?

Gratulerer !

Skrevet

Jo det gikk kjempebra, operasjonen gikk fint og Kirurgen var kjempefornøyd og det er jo betryggende i seg selvt. Jeg var i veldig fin form etter operasjonen, og synes det går utrulig bra. Litt mer vondt idag, men tar smertestillende så jeg slipper å plages unødvendig,

Han trudde jeg ville ende på en stor B eller en liten C, akkurat slik jeg ønsket. Han tok bort 360g på det ene brystet og 377g på det andre.

men du verlden så flat jeg er blitt,hehehe. Veldig uvant, men godt!!

Skrevet

Hvilken str hadde du før operasjonen?

Skrevet

Du Cat, betalte du mageplastikken din selv? i så fall, hva kostet det?

(Jeg skal nemlig også ha ny mage og pupper.... må bare bli ferdig med å få unger først...)

Skrevet

Ikke bli skremt første gang du ser :)

Husker en pasient da jeg var sykepleierstudent. Jeg skulle fjerne drenene, og hun fikk kikke under bandasjene for første gang...UUuuæææææ, jeg har jo ikke pupper lenger! Var kommentaren hennes før hun begynte å tute...hun lo av d etterpå da, og etterhvert som hun vendte seg til de så hun jo at de var blitt akkurat som hun håpet på...var bare overgangen som var litt stor... :)

Min svigermor har også hatt reduksjon, og hun og fikk litt sjokk første gangen, og følte at hun ikke hadde pupper lenger...men d har hun altså :) he he :)

God bedring til deg :)

Skrevet

85 DD (E)

Skrevet

Loyloy, Nei jeg fikk det dekket. både mageplastikken og puppene. Lurt å bli ferdig med barn først ja. Jeg hadde en brystreduksjon i 85 og etter alle graviditetene vektoppgang og vekttap, ble de større en de var etter operasjonen første gangen.

Skrevet

hehe, nei jeg skjønner hva du mener. Ser jo nesten flat ut jo, siden jeg er vant til noe ganske annet. Kirurgen har forklart meg hvordan det er og at det endelige resultatet ikke synes ør om 3 mnd. Han sa jeg ville bli en storB eller lienC noe jeg ønsket meg. Har full tillit til kirurgen da jeg er operert av en av de fremste på brystoperasjoner.. Men klart at uvant blir det.;o))

Skrevet

Hehe, skjønte ikke helt med en gang jeg. Leste boob som ammetopp jeg da :-) Litt babyvacuum her ja.

Skrevet

Tror ikke man kan få kosmetiske operasjoner dekket hernede ser du.. ville dog fått det i norge, ettersom feilbehandling på sykehuset etter første KS gjorde meg lam i nedre del av magen.

"Henget" er mao både større enn normalt og fullstendig umulig å trene vekk, eller stramme opp..

Puppene er det meningen jeg skal få av gubben... det var et av krava mine for å få unger hehehehe....

Legger du resultatet ut på hjemmesiden din?

Skrevet

hehehe,jeg legger ut mye på hjemmesiden min ja, men puppene legger jeg ikke ut til allment skue ;o)). Men om du har msn adress kan jeg kanskje vise bilder der etterhvert.

Skrevet

Grattis...noen tar bort mens andre vurderer å legge inn :-DDD Mine stakkars pupper har forsunnet!!! To skinnfiller igjen..hehehehe....

Skrevet

Hei cat. Gratulerer med de nye puppene. Skulle ønske det

var meg, men riktignok andre veien. Før hadde jeg sprettne og faste pupper. En stor B. Nå har jeg laaaaaaaaange teposer som jeg ruller opp og stapper i BH'n. Sammenrullet er de vel en liten B nå.

Ikke serlig pent. Hehe.

Jeg vil veldig gjerne se før og etter bildene dine. Legg meg til på msn?

[email protected]

ller du kan legge de ut med passordbeskyttlelse på hjemmesiden din?

Legg meg gjerne til på msn uansett. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...