babymaker skal ha en jente til Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Var på helsestasjonen i dag og fikk ingen råd. Jenta vår har altid vært en dårlig sover.. Hun er 1år og 5 mnd. Hun sovner helt fint men våkner igjen.. når hun våkner vil hun ikke opp.. virker som hun vil sove mer.. hun små gråter. Og hun blir irritert om vi går inn til henne.. akkurat som hun syns vi forstyrrer. Som sagt så har hun altid vært sånn.. så jeg tror ikke det har noe med melk,gluten osv eller drømming å gjøre. hun våkner alt fra 1 til 5 ganger i løpet av en natt. på dagtid kan hun sove alt fra 30 min til 3 timer. Trenger virkelig noen råd jeg nå for jeg trenger snart å komme i ett annet søvn mønster selv også.. jeg våkner om natten og ligger å venter på at hun skal våkne og når hun er ferdig med gråtingen sin tar det en stund før jeg sovner igjen også, tunge dager på jobb med så lite søvn! så hadde vært så godt og finne ut av dette snart. Vil ikke gi henne sovemedisiner heller! Noen med erfaringer her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå