Gå til innhold

Dilemma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer skal jeg i bryllup til en venninne. De skal ha det i et flott lokale her i byen og har planlagt siden i fjor høst. Vi har de siste par ukene begynt å kikke på lokaler og tenker på å gifte oss til høsten. Dette kom litt uventet og det er ingen som vet det foreløpig. Nå har samboeren min kjempelyst til å gifte seg i det samme lokalet hvor vi skal i bryllup til min venninne. Jeg har sagt at det hvertfall ikke blir aktuelt å gifte seg før henne der - men da tror jeg heller ikke det er ledig, så det er greit nok. På en måte synes jeg det er dumt å være der like etterpå også. Vet ikke om hun synes det blir dumt heller. Uff, føler meg skikkelig fjortis nå. Jeg VET jo godt at dette er så trivielt, kan dere ikke alle sammen bare skrive at det spiller ingen rolle, vi kan bruke det samme lokalet? Må nesten være anonym nå, dette er jo så dumt bare... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor nær er denne venninnen? Har dere akkurat de samme vennene, dvs. vil det være de samme vennene i hennes bryllup som i deres? I så tilfelle ville jeg funnet et annet lokale tror jeg, da jeg ville følt at det ble en gjentakelse av noe annet å ha det på samme sted. Har dere derimot helt ulike venner, så kan jeg ikke se at det er noe problem :-) Jeg hadde selv en venninne som giftet seg i fjor, i samme lokale som vi skal ha, men jeg var ikke i hennes bryllup og hun kommer heller ikke i vårt, samt at vi har helt ulik omgangskrets - så da ser jeg ikke noe problem med det. Skal også nevnes at vi hadde bestilt lokalet før vi visste at hun skulle ha det også.

Skrevet

Nei de eneste "gjestene" som vil være de samme er meg og sambo i hennes bryllup, og hun og mannen i vårt. Har ingen andre felles venner. Så sånn sett blir det jo ikke noen gjentakelse. Samboeren min begynte å snakke om dette stedet før han visste at det var der de skulle være. Nå blir det nesten to måneder senere enn dem at vi evt skal være der også viser det seg.

Flere synspunkter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...