Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 De siste to nettene har jeg sovd utrolig dårlig. Ikke pga do-gåing som jo er plagsomt i seg selv, men jeg vet faktisk ikke hvorfor. I går hadde jeg et sinnsykt mareritt som resulterte i at jeg lå våken i noen timer etter. I natt vokna jeg plutselig av meg selv rundt halv 6 uten noen grunn, og lå våken til over 7 før jeg sovna igjen. Måtte faktisk ikke på do, ingen mage-vondt heller. Bare vokna. Noen fler som sover dårlig for tiden eller vet hvorfor dette skjer? Skal sies at jeg er et b-menneske, og vokner aldri av meg selv på natten er 13+3 idag..
MorCathy *spire fire og fem!!* Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Helt normalt.... Du har som alle oss andre, mange uker igjen foran deg med diffus nattesoving og dertil netter du sover som en sten... Sover du dårlig, så ta igjen på dagen om du kan... Pass deg så du får sova til nattan igjen...gjelder ikke helt for oss.. sova godt
rosami Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Jeg drømmer veldig mye for tiden....og er mye urolig om natten...Det gjør til at man føler seg uopplagt om morgenen. Virker som det er mye som foregår i underbevisstheten om dagen....
tingeling87 Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 jeg har også problemer med å få nok søvn om nettene.. jeg våkner veldig lett. er sikkert våken 5-6 ganger hver natt og sliter med å få sovne igjen.. det er ikke bare bare når man skal opp på skolen om morgenen.
Gulljenta mi:) Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Samme her. Våkner en drøss ganger på natten. Veldig slitsomt, men må bare holde ut. Må late vannet en del. Kjedelig, men sånn er det:) Legger meg etter jobb hver dag for å komme meg.
mygirl Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 tror det er ganske vanlig.. jeg kan ikke huske sist jeg sov skikkelig godt og tungt.. litt slitsomt men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå