Happy happy:) Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Er det slik att alle opplever en festeblødning når de blir gravide? Mensen er forsinket, men har ikke hatt noen blødning så da er jeg vel ikke gravid heller da? Testene viser negativt hittil vertfall.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 jeg har aldri hatt festeblødning... og jeg har vært gravid... tror ikke d er så mange som opplever dette... når venter du ikm da?
Happy happy:) Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 Ok, takk for svar. Skulle hatt IKM på mandag 21.01. Men begynner å lure på om eggløsningen har vært forsinket denne pp. Tror kanskje jeg stresser litt for mye med å bli gravid, enda vi bare har prøvd sidebn oktober. Sluttet på p-pille i oktober, så kom mensen etter ca 6.uker og neste mensen kom akkurat 4 uker etter forrige så trodde att syklusen var i rute jeg da. Skal teste på lørdag, testet forrige lørdag men da var det negativt. Har vært litt mensenrar i magen litt av og til denne uken, og må på do veldig ofte. Får bare håpe. Lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå