Lillegull2008&2010 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Gleder meg så til å holde deg, lukte deg, få se hvordan du ser ut. Vi er så nysgjerrige på deg pappan din og jeg. Idag er jeg 38 uker på vei, og har en følelse på at du har det litt for godt og varmt inni magen min til å bli der enda en god stund men nå merker jeg utålmodigheten etter å få se deg godt! Lengter, og gleder meg fælt! Prøver å nyte magen og bevegelsene dine så godt jeg kan den siste tiden. Nyter at du foreløpig er bare min ;D Vi er uovervinnelig du og jeg, men jeg skal dele deg så godt jeg kan når du kommer!
Gutt 6 feb ;) Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jeg venter og en prins 6 feb, og kan skrive under på alle tankene dine ; ) Gleder meg sååå.
HjerteMom Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Å, så koselig... Denne må du skrive ut og lime inn i babyboka, med datoen og det hele Slett ikke lenge igjen - lykke til:)
Lillegull2008&2010 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 det er faktisk veldig sant om 4 uker kan jeg garantert!! snuse, se og holde så mye jeg vil er vi heldig kan det også skje litt før ;D Lykke til selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå