Gå til innhold

Hva synes dere om denne spisestua her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.fagmobler.no/index.php?action=sok

Det er det nederste bildet.

Vi har skipsgulv i stua, og brun skinnsalong og brune stoler. Må også ha et matchende sofabord :-)

Bjørk er pent, men jeg liker også litt mer kirsebærfarget...Da står det til kjøkkenet vårt. Beslutningsvegring ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det nederste bildet på den siden som det er link til, er bilde av et skrivebord... :) Men det var veldig pent!! :)

Skrevet

hmm, den linken ble jo helt rar. Gå på www.fagmobler.no og søk på Lyngør. Da kommer det opp hele serien.

Skrevet

Hmm, ikke helt i min stil... Hadde jeg vært i 40-50 årene kanskje!

Skrevet

Ikke min stil, jeg liker ikke sånn farge på møblene. Den var litt kjedelig.. sorry.

Skrevet

Ok, takk for svar. Har ikke sett den live enda da. Skal en runde i dag og kikke. Vanskelig å finne noe begge liker, samtidig som det er litt tidløst og har de møblene vi trenger i samme serie....

Skrevet

Likte det heller ikke. Og kan ikke tenke meg at det passer særlig inn i stua om dere har skipsgulv og mørk sofa og stoler. Tror det vil passe bedre inn med en mørk spisestue jeg da :o)

Skrevet

Jeg hadde nok valgt en røffere spisestue, enten i hvitt eller ett mørkere treslag som går mer til skipsgulvet.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har en som ligner, men jeg har ikke skipsgulv!

Så ja, spisestua var fin(bortsett fra putene), men jeg ville hatt noe annet om jeg hadde hatt skipsgulv

Skrevet

Jeg liker bjørk veldig godt. Vet at de har pleid å ha på Bohus hvertfall, en spisestue-serie i Bjørk som er behandlet og ser mørkere ut. Heller mot kirsebær.. Antikkbjørk eller honning (de har flere)

Skrevet

Den var grei nok, men ikke min stil. Dessuten synes jeg ikke den passa inn i "bildet" jeg fikk da du beskrev huset deres.

Skrevet

Nææi. Likte den ikke i det store hele.

Den så litt billig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...