daydreamer Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Er i uke 26 nå og har allerede en fin bunke med herlig babytøy. Alt må jo vaskes før bruk, men hvilket vaskemiddel og evt skyllemiddel bruker dere....?? Har hørt at det er mange prod. man bør styre unna her..?!!
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jeg bruker Blenda Sensitive for farget tøy, og for hvitt tøy. Også bruker jeg Neutral tøymykningsmiddel. Dette er i alle fall jeg veldig fornøyd med, og disse skal jo være bra produkter sånn i forhold til allergi og sånt
skatten kom i mai :) Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 har ikke noe særlig svar med hva vi skal unngå av vaske/skyllemiddel..hos oss går det kun i neutral så regner med det må være heilt i orden.. men sånn når vi først prater om babyklær så må jeg innrømme at jeg måtte ta fram det lille vi har kjøpt inn bare for å ta på det og se på det, brette det fint sammen og drømme meg vekk
Anitahar2barn Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Man burde holde seg unna parfyme. Vi bruker neutral til alt. Også bruker vi soflan sensistiv tøymykner til våre klær, og evt tøy som ikke skal være inntil kroppen til de små.
ballblom Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Hehe, det har jeg gjort også :-) :-) Må bare kikke på det litt innimellom, og drømme om at det snart er en baby inni de myke fine klærne. Herlig :-)
MorCathy *spire fire og fem!!* Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Her bruker vi Omo for farget og hvitt tøy og normal tøymyker. Må bare prøve seg frem, kommer ikke ubehaget så er det ingen fare. Har prøvdet dette ut med alle barna for å sjekke det for meg selv og dem senere... vasker alt babytøy alene, ikke sammen med øvrige i husstanden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå