ano`num *17.03.10* Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Har så lyst. Men må bare høre deres mening først....
Mikkemafian Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Nei, synes ikke det.. Men vær forberedt på at ALLE tror det er en gutt. Man har jo bare fargen å gå ut i fra...
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg hadde det til de to eldste (jente+gutt). Syntes ikke det gjorde noe jeg.
**Min nydelige Milla** Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Syns du skal gjøre det om du har kjempe lyst.. Om du føler at det er det samme om den er blå.. Men jeg hadde ikke kjøpt blå vogn om jeg visste at jeg fikk jente. Egentlig ikke uansett, for syns det er greit med svart vogn, hvor jeg kan ha alle mulige farger i dynetrekk, vognteppe osv... Men syns du skal gå for det om du syns den er kjempe fin
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Nei, ikke i det hele tatt. Plager det deg at folk umiddelbart tror det er en gutt, så ha rosa pose eller noe som får dem forvirret:)
Linemamma Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Nei, absolutt ikke dumt med blå vogn til jente! Har hatt en blå til min eldste som er jente jeg. Hadde grønn voksipose også jeg... Er vel bare å bruke et rosa teppe/ dynetrekk det vel.
ano`num *17.03.10* Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2008 Er snakk om carena easy, syden og senter bare. Blir vell bare noen lette tepper i. Men kan henge på litt rosa pynt kanskje. *hihi* Vil ikke ha den i svart. Ikke de andre knalle fargene heller. Kunne tenkt meg grå, men da må jeg vente.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Da hadde jeg gjort det. Men det finnes jo de som mener gutter ikke kan ha på seg rødt fordi det er en jente farge....snerr.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har blå vogn, kjøpte den i 2004, 3 mnder før termin. visste ikke kjønnet men fikk gutt da, venter nok en gutt i april og kommer til å bruke opp igjen vogna. Jeg er ikke 100 % sikker på gutt før han kommer ut da. Men synes ikke blå vogn har noe å si på kjønn ihvertfall. Så ei med nøyaktig lik vogn en gang og hun hadde jente. Kjøp det du har lyst på du.
1+1=2+1+x Skrevet 23. januar 2008 #12 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har lyseblå vogn til jenta mi. Jeg elsker blå! Da jeg gikk forbi en barnehage sa en jente 4 år til meg: "Er det en guttebaby? Da jeg svarte nei da hun "Hva? Jenter liker ikke blå, de liker LOSA!" Morsomt - men tok meg ikke nær av det. Bare litt morsomt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå