Gjest Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har ikke peiling på dette her med syklus, men har lest både at EL skjer 2 uker etter første dag av sist mens (31.12), men også at det skjer 2 uker før ventet menstruasjonsdag. Noen som har noen meninger om hva som er rett/mest rett? Prøvedager. - Første prøvedag: 10.1.2008. - Andre prøvedag: 13.1.2008. - Tredje prøvedag: 16.1.2008. Burde vel egentlig gjort det oftere, men jeg tenkte at hvis EL skjedde ca 2 uker etter 31.12 (første dag av sist mens), så ville jeg treffe og det var ikke vits i å prøve mer en det. Skjedde EL derimot 2 uker før neste ventet mens, er jeg redd jeg kan ha dummet meg ut litt ja :/
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Logg deg inn på babyverden.no. Der får u oversikt over syklus )
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Det som er riktig er at EL skjer ca. 2 uker før mens. Men det er heller ingen garanti for at dette stemmer. Noen har EL 16 dager før mensen, andre har 10 dager før. Det kan også variere enda mer. 12-16 er mest vanlig. Jeg vil anbefale deg å EL-teste eller tempe:) Håper du har truffet EL, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå