Gå til innhold

Eggløsningstesting billig-strips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har bestilt meg sånne eggløsningstester,strimler. Tror det var fra billig-test..De er sånne små i rosa innpakning. Men det fulgte jo ikke med noen bruksanvisning og jeg har aldri brukt det før..

Noen som kan fortelle meg om dette..?

Ser ut som det er en tynn grønn tape på ene hjørnet, skal jeg dra av denne og tisse på dette hjørnet?

På andre sidern av stripsen står det max..

Hvordan og hvor leser jeg resultatet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ligger ikke bruksanvisningen i pakken?

uansett; Du tar den ut av pakningen, tisser i en beholder, så stikker du den enden der det står MAX nedi urinen i 3-4 sekunder. Legg på et tørt underlag. Les av innen 5 min. :) Det skal komme en kontrollstrek(den kommer nesten med en gang) ,og ved siden av den skal det komme en strek som er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Hvis den streken er det,så er den positiv. Hvis streken ikke er der eller er svak så er den negativ.

Lykke til:)

Skrevet

Oki! Nei,det lå ikke med noen bruksanvisning dessverre...

Men takk for tipset, da skal jeg nok klare det:)

Så jeg skal ikke rive av den ene enden, den tapen da altså?

Thank you!

Skrevet

Når jeg bestilte,så lå bruksanvisningen inni pakka skjønner du...fant den ikke med en gang,så derfor jeg lurte,kanksje du hadde oversett den;)

Nei ,det ingenting du skal rive av på stripsen;)

Bare dyppe den nedi urinen, opp til MAX-tegnet:)

Bare hyggelig å være til hjelp...:) har litt knotete måte å forklare ting på,men satser på at det var forståelig..tihi;)

Skrevet

Javel,ja det fulgte med bruksanvisning i den pakken jeg bestilte med graviditetstester derfra- men ikke for eggløsningstestene..Og siden jeg er helt grønn, ble jeg usikker...;)

Så da tisset jeg først på feil ende, og rev av den tapen..hehe

Men nå prøvde jeg det du sa, og så en tydelig strek i midten, så da har jeg vel ikke eggløsning nå.

Sluttet med prevensjon i oktober skjønner du, så har ikke helt stabilitet enda..Har vært 38 dagers sykluser, så ifølge den skulle jeg ha eggløsning idag- men jeg håper jeg har normal syklus, for da har jeg hatt EL- og akkurat når vi har hatt sex;)

Men nå vet jeg hvordan dette funker iallfall:)

Tusen takk,enkelt og greit forklart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...