Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Var på hyttetur i helgen med to andre par og barn. Jeg reagerte på en ting, og lurer på om det bare er meg eller om det virkelig er litt ekkelt? Det ene paret har en gutt på 2 1/2 år, og når de skulle skifte bæsjebleie, gjorde de det midt på stuegulvet foran alle oss andre og mens unga fløy rundt dem. Han lå på gulvet der foran oss som satt i sofaen. Det stinka (som bæsj jo gjør) i stua lenge etterpå. Jeg måtte sette opp gjennomtrekk. Hvorfor skal man gjøre det sånn foran alle og i stua der alle er? Må legge til at de hadde eget rom, de kunne gjort det på! Er ikke det litt ekkelt da?
Molait Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 tja...hadde ikke reagert på skifte i stua eller forran oss som ekkelt, men om den lukter så er det jo greit å ta det på badet eller noe da. sånn for lukten sin skyld.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Enig med Molait her. Hadde ikke reagert så mye på det, men er enig i at de likegodt kunne gått inn på rommet sitt eller et annet sted.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Ja det er like kult som å la en unge sitte og drite på potta i stua, men svi andre nyter en bedre middag. Herregud altså, folk glemmer sine manerer tydeligvis.
alvefrøken Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Jeg hadde nok bedt dem gå i gangen eller no. Ikke bare av hygiene og lukthensyn. Også i hensyn til barnet selv. Når en er 2,5 år, begynner de gjerne å synes det er ekkelt å bli skiftet bæsjebleie på forran andre.
Mrs. Bouquet Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Samme hvilken alder det er snakk om, syns jeg ikke man bør skifte bæsjebleier i stua om man har bedre alternativer. Jeg er i utgangspunktet avhengig av rennende vann når jeg skifter bæsjebleier.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Hehe skifter bleie til min på stua på stellebordet som sitter på reisesenga. Gidder ikke altid gå opp på badet nei,, Har vi besøk sef. går jeg opp.
Gjest Lille jenta mi Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Bæsjebleier skiftes kun på do/stellerom/soverom om du er på hytteturer etc...asj:-( Med mindre det er snakk om en liten baby da, kansje jeg hadde skiftet i stuen....
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Ja, der er jeg helt enig! Hadde ikke brydd meg om det var en bitteliten baby som ikke fikk fast føde..... ikke så ekkelt da, nei. Men ellers synes jeg man bør gå et annet sted!
Sommer & sol:-) Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 jo det syns jeg var små ekkelt... hadde aldri gjort det med min på 17 mnd.. en nyfødt baby ja...
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 Kanskje toalettet ville vært mer naturlig, men hadde nok ikke reagert noe videre på det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå