Gå til innhold

Synes dere dette er ekkelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på hyttetur i helgen med to andre par og barn. Jeg reagerte på en ting, og lurer på om det bare er meg eller om det virkelig er litt ekkelt?

Det ene paret har en gutt på 2 1/2 år, og når de skulle skifte bæsjebleie, gjorde de det midt på stuegulvet foran alle oss andre og mens unga fløy rundt dem. Han lå på gulvet der foran oss som satt i sofaen. Det stinka (som bæsj jo gjør) i stua lenge etterpå. Jeg måtte sette opp gjennomtrekk. Hvorfor skal man gjøre det sånn foran alle og i stua der alle er? Må legge til at de hadde eget rom, de kunne gjort det på! Er ikke det litt ekkelt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja...hadde ikke reagert på skifte i stua eller forran oss som ekkelt, men om den lukter så er det jo greit å ta det på badet eller noe da. sånn for lukten sin skyld.

Skrevet

Enig med Molait her. Hadde ikke reagert så mye på det, men er enig i at de likegodt kunne gått inn på rommet sitt eller et annet sted.

Skrevet

Ja det er like kult som å la en unge sitte og drite på potta i stua, men svi andre nyter en bedre middag.

Herregud altså, folk glemmer sine manerer tydeligvis.

Skrevet

Jeg hadde nok bedt dem gå i gangen eller no. Ikke bare av hygiene og lukthensyn. Også i hensyn til barnet selv. Når en er 2,5 år, begynner de gjerne å synes det er ekkelt å bli skiftet bæsjebleie på forran andre.

Skrevet

Samme hvilken alder det er snakk om, syns jeg ikke man bør skifte bæsjebleier i stua om man har bedre alternativer. Jeg er i utgangspunktet avhengig av rennende vann når jeg skifter bæsjebleier.

Skrevet

Hehe skifter bleie til min på stua på stellebordet som sitter på reisesenga.

Gidder ikke altid gå opp på badet nei,,

Har vi besøk sef. går jeg opp.

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Bæsjebleier skiftes kun på do/stellerom/soverom om du er på hytteturer etc...asj:-(

Med mindre det er snakk om en liten baby da, kansje jeg hadde skiftet i stuen....

Skrevet

Ja, der er jeg helt enig! Hadde ikke brydd meg om det var en bitteliten baby som ikke fikk fast føde..... ikke så ekkelt da, nei. Men ellers synes jeg man bør gå et annet sted!

Skrevet

jo det syns jeg var små ekkelt...

hadde aldri gjort det med min på 17 mnd..

en nyfødt baby ja...

Skrevet

Kanskje toalettet ville vært mer naturlig, men hadde nok ikke reagert noe videre på det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...