Gjest Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Kjøpte den i går, litt impulskjøp ja:) Er det ei grei vogn?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Kan ingenting om søskenvognen. Men jeg digger Peg Perego sine produkter og er meget fornøyd både med stellebord, bilsete, vogn.....
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 ser det er en del som har den her hvor jeg bor, er det den som er tandem (hvor de sitter etterhverandre)? Noen sier den er ganske tung..men komforten for barna er visst helt topp
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 er den ja. Merket at den ble litt tung å vippe, når mini satt i foran, så frykter at den blir veldig tung når babyen kommer itillegg
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har bestillt en powertwin fra Jane, den er også tandem, men mye lettere. Jeg er imponert at du klarer å kjøpe vogn på impuls
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Den var nedsatt med 30% men jeg spurte om de ikke kunne sette den ned litt mer siden de ikke skulle ha de vognene mer, så vi fikk 40% avslag, var nok derfor, ville egentlig ha brio vogn, men kjekt å prøve noe nytt håper jeg:) Veldig grei å styre fant jeg ut, men sikkert tung på buss siden den er tung å vippe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå