Gå til innhold

oi! hadde ny ul i går!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ul i uke 7 (pga MA i forrige svangerskap), da var den lille spiren der inne bare 6,8 mm liten. Ble satt tilbake en hel uke på grunn av dette, til 6+0. Ble litt bekymra da siden jeg visste nøyaktig dato for eggløsning, og jeg testa positivt veldig tidlig... Begynte å lure på om den ikke utvikla seg som den skulle igjen...

I går var jeg på ul igjen, skulle da vært 11+5 om jeg regnet etter forrige ul (12+5 om jeg regnet etter eggløsning). Der lå det en liten baby på 7 cm og sprella og koste seg!!! Kjempeglad nå, kan endelig senke skuldrene igjen! Og ble satt til 13+2! Jippi!! Hopp hopp over til 2. trimester (selv om jeg har snikt litt der inne i noen dager før... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at det gikk bra denne gangen!!! Hurra, det er så fantastisk! Skjønner hvord du har det, har selv hatt MA. Er nå i uke 4 bare og allerede redd. Så håper jeg kan hoppe etter deg om noen uker. Lykke til videre på 2. tri og kos deg med magen som vokser og vokser:) Fint å vite at hvis ting ikke stemmer helt med eget bilde på UL, så trenger det ikke være noe galt.

Skrevet

Så fantastisk flott! Har selv bekymret meg vilt disse ukene pga. tidl. MA og SA. Heldigvis fått bra oppfølging. Gleder meg veldig til helgen for da kommer jeg også over til 2. trimester og da er det å puste ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...