Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Noen tips? Noe sunt, enkelt og godt.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Vi skal ha grove pannekaker Kjøpte ferdig pakke fra Toro, men går sikkert fint an å lage selv og... Og det er jo både sunt, enkelt og godt vil jeg påstå
Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Kjøttboller av kylling og kalkun i fløtesaus, med poteter og grønnsaker. Skal vi ha i dag, nam.... Kan jo bytte ut fløtesausen med noe annet da hvis du vil ha det enda sunnere...:-)
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Nja, sunt vil vel aldri pannekaker bli. Men liiitt sunnere er vel kanskje de grove? Fikk lyst på det selv. Gutta mine tar med seg hver sin venn hjem fra bhg. i dag og de har bestillt monstermiddag. Paddespy (potetmos med spinat i slik den blir grønn) Drageblod (tomatsaus som jeg kjører helt fin. Kan blande i litt nudler) Barnefingre (strimler av kylling evnt. pølser som jeg dypper endene i ketchup) Serverer potetmosen i en rue midt på en tallerken, blodet rundt og stikker fingrene i mosen, eller spyet.
cherry coke Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 "Kylingsnadder" skal vi ha. Kyllingfilet dels opp i biter, og krydres, stekes sammen med fersk sopp, løk,paprika, brokkoli. Servers med poteter og dampet asparges.
HTC Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Ha ha, Kult Høres ut som slik jeg presenterer middag for min matleie, prinsesse vilikke, 3.5 åring. Da går broccoli, gulrot og andre ÆSJ - LIKER IKKE mat ned på høykant.
3 blå Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Kjøttdeig i tomatsaus og pasta skal vi ha i dag
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Her blir det hjemmelagde kjøttkaker med soppstuing å kokte poteter;) Gleder meg skikkelig til middag nå altså:0) namnamnam
Hera Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Innbakt kylling med ris, wok grønnsaker og sursøt saus.
petite fleur Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 Torsk i form....Dvs torsk med squash, paprika, cherrytomat, gulrøtter, purre, hvitløk og chili. Lager hvitsaus med fiskebuljong og dill og heller over, strør over litt fetaost og gratinerer i ovnen. Sunt og godt, men tar jo litt tid med kuttinga da;-)
Fire småtroll Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 4 åringen som har vært syk og nesten ikke spist på en uke fikk skikkelig lyst på pannekaker da Peppa Gris spiste det på barnetv i dag tidlig, så her blir det pannekaker, i håp om å få i han litt mat igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå