Gå til innhold

pastapronte - nå er det billige biletter til DK!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bestille til 11. juni. En uke. Fått låne gratis sommerhus og antakelig gratis leiebil hos Nissan i Kolding;)

Svigerfar og hans sambo har kjøpt to nye biler, og naboen jobber der. Flaks!

1400 kr for oss tre. Det er billig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lækkert!!!

Er slet ikke kommet så langt at vi er igang med sommeren endnu. Først skal der bestilles billetter til 2 gange i Tyrkia og så er der 2 gange til DK, men så er vi kun kommet til mai!!!!

-uff, så helt slitsomt ut når jeg skrev det, men ferie er alltid deiligt :-)

Var det ikke dere der pleiede og reise til Bulgaria?

Skrevet

Vi er så smått i gang med ferieplanlegging.

Svigerfar kommer hit til Andreas fødselsdag. Så er det konfirmasjon i Stavanger 3 mai. Så skal vi i Konfirmasjon i Sarpsborg siste helg i mai. Midt i mellom skal jeg ha4 eksamener.

vi har masse vi skulle gjort her hjemme. Mannfolkarbeid. så Brian sa jeg godt kunne reise en tur alene som sit år. Men siden vi skal til Dk i juni, blir det ikke noe tid.

Har sagt fra på jobben at jeg tar sen ferie i år også. Tjener gode penger når de andre har ferie vet du!

Tar ferie slutten av august i år. Har også da en uke langfri. Satser på sydentur i år også. Setter oss litt på gjerdet og venter på billigtur.

Noen som dro med oss sist år betalte nesten ikke noe for samme standard som vi hadde.

så lenge vi reiser så sent er det håp!

Vi satser på Bulgaria igjen. Kanskje Hellas.

Vi skal nemlig ordne kjelleren (er i gang med den), bygge garasje, lage hage og kanskje gjøre ferdig hemsen i løpet av det neste året....

Masse penger som skal ut. Da får vi satse på billig ferie i stedet!

Skrevet

Ja, da er det jo bare og vente. Synes ofte der er billige biletter i mai og slutten av august, når skolen starter igen.

Vi har leilighet dernede, så trenger kun flybiletter, men de pleier ikke og blive så vild billige, selv om vi venter.

Hvor lenge har Brian været heroppe?

Jeg har været her i 17 år, men føler mig helt dansk!! :-)

Skrevet

Jeg reiste 16 juni i fjor. billig fram til skoleferien. Tror nok vi skal være heldige. Hvorfor betale dyrt når man ikke må. Det får vi gjøre når Andreas begynner på skolen!

Brian har vært her i 8-9 år tror jeg. kom opp som reisemontør. bodde i ei brakke da jeg møtte han:)

Føler seg nok Dansk. Hender han tar en snarvisitt over, men synes det er godt å komme tilbake. Har nok noe med familieforhold å gjøre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...