1stor1liten =) Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 hadde fiskeboller på mandag, ble en del igjen og jeg satt det i kjøleskapet. kom på det nå, hive det eller spise i dag???
Amorahalvstrømpe Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 hmm,tror jeg hadde kastet akkurat den middagen..Melkeprodukt osv.Hadde det vært karbonader ol.så hadde det vært helt ok...
___ Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Kokt på mandag og i kjøleskap siden. Ikke noe problem, men varm maten ordentlig opp igjen. Går helt udmerket.
1stor1liten =) Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 laget på mandag ja, tror vi gjerne tar sjangsen. sambo jobber overtid ,slipper å lage ny middag til meg og snuppa.
Hot Midget ! Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Tror jeg hadde kasta det, men jeg er kresen hehe;p Hvor mye overtid er det snakk om vennen? Hehe..Kanskje vi skulle tatt besøket i dag kom jeg på..?? Kom nettop hjem, skal hente N øyeblikk! Så hvis du vil kan vi komme nå snart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå