*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jeg er nå på dag 15. Jeg har vanligvis EL rundt dag 15-16. Pleier å få EL-slim og positiv EL-test på dag 14 eller 15. Denne pp´n har jeg drukket salviete for første gang. Jeg fikk EL-slim på dag 13 og hadde også litt på dag 14 (i går). Fikk negativ EL-test i går. De to siste dagene har tempen steget litt. Jeg skal starte med wild yam og det skal jo taes rett etter EL, og jeg får ikke tempet i morgen pga nattevakt. Det jeg lurer på er om jeg kan ha hatt EL på dag 13 eller 14? http://www.fertilityfriend.com/home/1927b5
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Skal du gå kun en nattevakt da? Hvis jeg var deg ville jeg i så fall ventet med Wild Yam til dagen etter der igjen. Tatt tempen neste morgen igjen, og sett om den var steget da. Da er du i hvert fall sikker.. Det at tempen går i en bue opp slik er ikke nødvendigvis et tegn på at EL er på vei. Hva jobber du med da? Er du i mye aktivitet? Kroppens tempratursyklus går ned om natten selv om en er våken da. Du kunne jo tempet til vanlig tid, hvis du ikke var i mye aktivitet timene før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå