Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jeg fikk mensen tilbake etter ca 2 mnd. Nå er det 3 mnd siden. og jeg fikk mensen i dag:( Er det for tidlig å begynne å bruke tampong/ob??? Må jeg bruke bind?? Er ikke så glad i bind for å si d sånn... HJELP!!
eggedosis Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Bind på denne og tampong på neste tror jeg! :0) Lykke til, venter på min - gått 3 1/2 mnd siden fødsel.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Bare lurer.. hvorfor vente?? er jo andre gang med mens etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå