CKs mamma Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 I morgen skal jeg legges inn for igangsetting, og er veldig spent. Er i uke 38, og har ingen peiling på hvordan forholdene der nede er. Er nr to dette her, og bare 2,5 år siden sist fødsel. Noen som har erfaringer med igangssetting når man har født før? Går det lettere da? Er rart å tenke på at snart er magen borte... Håper virkelig det ikke tar så lang tid,- i beste fall har jeg prinsessen her i morgen allerede!
Marit82 Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jeg skal også settes igang i morgen :-) Men jeg er da på min 16 dag over termin , så skulle vel helst bare mangle. Tror de starter med modningspiller , men usikker. Er kjempe spent. Har ikke anelse hva jeg går til , om det tar lang tid , eller hva det gjør..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 hei! jeg ble satt i gang.. men hadde da gått 9 dg over ul termin. jeg hadde vært uenig i den terminen hele tiden og fikk derfor en sjekk på sykehuset hos en lege der dagen før. han var enig med meg og min mens termin.. altså var jeg da 16 dg over tiden. da jeg kom inn for å bli satt igang sjekket han først om jeg var moden eller ikke. hvis jeg ikke var moden.. ville det bli satt inn en modningspille sa han.. da kunne det fort ta et par dager før babyen ville bli født sa han. heldigvis for meg så var jeg moden da han sjekket.. veldig moden, og hadde tre cm åpning så da satt de meg bare på drypp med en gang... og nøyaktig fire timer senere hadde jeg gutten min hos meg. jeg har født en gang tidligere til termin dag, og den fødselen tok mye lengre tid. ei jeg lå sammen med på sykehuset denne gangen fikk modningspille på en torsdag.. og først mandag ettermiddag ble hun mamma, men det varierer jo selvsagt fra person til person. hun hadde da termin dagen etter at hun fikk modningspillen.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Å, så heldig du er! Jeg vil også! Da jeg ble satt igang 16 dager på overtid sist begynte de med å ta vannet. Så fikk jeg drypp. Men ingenting skjedde og det ble ks i full fart da lillemann var veldig stresset. Hva de gjør kommer an på hvor moden og "åpen" du er. Lykke til!!! Heldiggris...hehe...
CKs mamma Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2008 Var ikke meningen å signere anonym... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå