Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Noen som har erfaring med denne og at den hjalp på bekymring osv? Eller andre som kan tenke seg å kjøpe den for å være mindre engstelig om natten f.eks.? Tenker selv at jeg vil bli en veldig bekymret mor, og tenker litt på krybbedød osv. Så lurer på om jeg burde gå til innskaffelse av den..??!!!!
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Jeg lånte en slik til nr.2. Min søster hadde en fordi hun hadde et prematurt barn med pustevansker. Tenkte derfor jeg likesågodt kunne bruke den, ekstra sikkerhet. Ulempen var at jeg alltid glemte å skru den av når jeg tok barnet opp. vi sov i 2.etg og når jeg tok opp barnet om natten for å skifte eller amme gikk jeg ned i 1.etg for å gjøre det.. og 20 sek senere ulte alarmen for fullt og resten av familien styrtet in på barnerommet : D Klarte aldri å vende meg til å skru den av, så vi ble litt lei av det ja. Når han ble noen mndr og beveget seg mer, hendte det ofte at han krøp ned og la seg i en bylt i enden av senga og kom utenfor sensorenes følere, og dermed satt den i gang og skremte vettet av både han og oss. Endte med at vi kuttet den ut, følte han var så frisk og rask og at risikoen for at han plutselig skulle slutte og puste ikke var så stor. Ikke at det er veldig god logikk i det, men sånn ble det. Kommer nok ikke til å bruke den denne gang tror jeg. Ligge på ryggen, røykfritt hjem osv får være tilstrekkelig tenker jeg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå