Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hva slags papirer er det man skal levere til nav og arbeidsgiver, og når? Ligger alle disse sidene på nett, så man kan skrive ut og sende til nav? Synes det er vanskelig å vite nå i uke 28 hvordan vi skal legge opp det neste året jeg, med ferie osv..hvordan er det dere har gjort det??
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Sleit og med det der, men e ferdig med det no. Synes og det var vanskelig. Hva du skal levere arbeidsgiver må du nesten spørre de om. Men vet at de skal sende skjema som heter: Inntekts- og skatteopplysninger – arbeidstaker som skal ha sykepenger, fødselspenger eller adopsjonspenger til nav. Jeg har sendt eget skjema til arb giver, som måtte leveres 2 mnd før. Mer informasjon finner du her: http://www.nav.no/page?id=263 og alle skjema finnes på nettsiden. Papirer til nav skal være inne minst 1 måned før permisjon tar til sa de til meg- jeg sendte det like før jul og går i permisjon 5 februar. Vi har valgt å ikke melde inn ferie enda, den tenker vi litt på og gir beskjed om en måneds tid før. Jeg skal ha ferie når sambo har sine 6 uker- bare at han deler de i to deler a 3 uker hver. Håper du fikk de svarene du trengte fra en ikke ekspert, men som har gjort det selv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå