Topsy med Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 noen som har erfaring med cerazette minipille???? mange sm får blødninger av de har jeg hørt....
Michaels mamma Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Gratulerer med den lille prinsen! Jeg bruker Cerazette og har ingen problemer med det. Har bra med melk, selv etter syv måneder. ( Min lille prins er en storspiser, så jeg måtte begynne med grøt litt tidlig. Han gikk opp 1,2 kilo på en mnd, og da hang ikke puppene med) Det som du kan være litt obs på er at du kan få KJEMPEAPPETITT av dem. Jeg er konstant sulten og må passe på hva jeg spiser. Snakk med legen din på 6-ukers kontrollen, de har god kontroll på bivirkninger og hva du skal være obs på.
mamazon <3<3<3 Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Jeg fikk ingen blødninger i det hele tatt, og det var jo deilig å slippe mensen, men den store ulempen var at jeg mistet alt som lignet sexlyst, og da føltes det temmelig meningsløst å fortsette å ta den -- så nå har jeg slutta, etter at mannen min og jeg fant ut at det like gjerne kan komme en baby til snart! :-D
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 jeg har bare dårlige erfaringer med cerazett...har kraftige blødninger i en uke sammenhengende så har jeg 3 dager uten blødninger også er det på igjen med en uke med blødninger.. har i tilleg null sex lyst og har også fått kraftige mens smerter noe jeg aldri har hatt før. så jeg har slutta på dem orka ikke mer. får vel begynne på vanlige p piller igjen eller bruke kondom..
Topsy med Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 Takk takk Michaels mamma:-) Lillegutt som forresten heter Sebastian er blit 11 uker alt...på tide å skifte nick. legen hadde så dårlig tid da jeg var hos han. han gav meg valget mellom cerazette og spiral og sa jeg kunne få blødninger av de... thats it liksom...derfor jeg lurer
Kate77 Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har ikke hatt noen problemer med dem. Synes bare du skal prøve og se om det fungerer for deg:) Tror det går fint for veldig mange, er bare ikke de som roper høyest her inne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå