*Drømmer Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Venter så på testen jeg har bestillt over nettet... Skal snart hente posten, så da får vi se, da.. Er såå oppblåst i magen, og går på do støtt og stadig.. Kjennes ut som om TR skal komme, men jeg har gidd henne opp.. Har ikke vært hær på 9 og en halv uke, så... Tralallal.. Har bestillt alle tre bøkene om svangerskap, fødsel og spebarnsboka, da.. De hadde laget en manuell bestilling.. Da blir ikke jeg pratende til på mange dager.. Er sååå koselig og interessant å lese om dette Så får vi bare håpe at det har klaffet (selv om jeg ikke har helt troen på det) eller klaffer til våren når vi skal prøve igjen for fullt..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Åååå så spennende!!!! Krysser fingrene for at du er gravid, masse lykke til!
*Drømmer Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2008 Tusen takk Var på besøk hos en venninne i går som har termin om under 3 uker, og vi pratet om barn og alt det der.. Hun sa att det var tydlig at jeg var klar, til tross for at jeg er bare 18 og et halvt år, for barn Jeg eeeelsker barn så uendelig mye!! Jeg vet det er mye arbeid med barn, og det koster penger, men jeg ser ikke negativt på nooooe!! Bare gleder meg, jeg.. Og sambo mener han ikke har barnetekket, men det blir han å få når vi lager verdens heeerligste barn Da var testene kommet, og jeg gleder meg med skrekkblandet fryd til i morgentidlig... Men? Det kan vel ikke vært skadelig for testene og ha ligget i postkassen en liten stund når det er så kaldt ute?? Nå tok stikkinga i korsryggen seg skikkelig opp :/ Men kan bare være innbildning...
*Drømmer Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 Tok den billigstrimmelen som jeg fikk sammen med cb-testene.. Den viste negativt.. Faaaader... Meeen... Skal ta en cb-test i morgen, hvis den viser negativt, drar jeg til legen neste uke hvis ikke TR kommer innom... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå