Nemijenta Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Vi planlegger en flyreise innenlands med vogn i påsken, da veslejenta er 7 måneder. Vi tror vi trenger å ha med vogna, men har hørt at vogna garantert blir ødelagt hvis vi sender den som flybagasje. Noen erfaringer? Og hvis det er sannsynlig at vogna blir ødelagt, hva slags billigvogn anbefaler du til ei jente på 7 mnd? Hun er 5 mnd i morgen, og sitter ikke for seg selv ennå. Usikker på hvor mye mer stiv i ryggen hun vil være om to måneder, og på når vi vil bytte ut bagen mot sportsdelen. Vi har en TFK twist. Håper på svar!
Lille Sniff Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Nå har ikke jeg reist innenlands fly med vogn, men har reist utelands, og sendt vogna som flybagasje, og vår vogn ble ikke ødelagt., det er nok bare et ytterst fåtall som blir ødelagt tror jeg. Det er vel det samme som med vanlig bagasje, ikke mye som blir ødelagt der heller. Hadde tatt med meg vogna jeg.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Har flydd flere ganger, både utenlands og innenlands, og vogna blitt ødelagt en gang. Det var på en kort innlandstur:( Fløy med sas, og fikk helt ny del til vogna. Vognene er litt mer utsatt for skader enn vanlig bagasje da noen deler av vogna vil stikke seg mer ut, spes når du pakker den i plastsekken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå