Nesly Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Er 13 uker på vei, og begynner nesten å lure på om jeg virkelig er gravid. Føler nesten jeg lurer folk når jeg forteller at jeg er det. Har vært hod legen men det var litt for tidlig å høre hjertelyden da. Skal til neste kontroll om 1,5 uke men det er såååå lenge å vente på å få en "bekreftelse".. Alle symptomer er vekke, så det eneste "beviset " jeg har å forholde meg til er de positeve gravitestene jeg tok. Flere som har følt som meg da de var ca like langt påvei??
*Super*Mamman* Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Hehe.. Slik hadde jeg også det forrige gang.. Var sikker på at jeg var innbilt gravid. Hadde ingen symptomer i det hele tatt, bortsett fra mensen som ikke kom... Grudde meg veldig til UL i uke 19, trodde jeg hadde kjente bevegelser, men det kunne jo like så godt ha vært luft, ikke sant?? Men der inne var det en sprell levende liten krabat. Var helt merkelig å se at det faktisk bodde noen der inne:) Deilig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå